Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=10947110 Vet den er dyr, men hvis man ser bort i fra det... Kunne dere ha tenkt dere denne?
Gjest ->>- Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Bortsett fra beliggenheten, det manglende soverommet og den stygge kjøkkeninnredningen - ja.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Beliggenheten er det ikke noe galt med syns jeg. Manglende soverom blir det ikke for oss, og stygg kjøkkeninnredning går det an å gjøre noe med hvis man ikke orker å ha det sånn lenger....... HI
prekæs Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Er ikke så glad i nye boliger i klassisk stil. Snakker om eksteriør. Håper jeg ikke tråkker på noen nå, men har en greie der. "Faste sprosser"
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Det er en gammel papirfabrikk fra 1913 da, men innvendig er det jo helt nytt. Smaken er som baken, ja...
KaMa Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Hadde ikke trodd jeg skulle klart å engasjere meg i en bolig som fremmede folk vurderer, men der tok jeg feil gitt.. Jeg syns boligen var ganske billig, men det har nok noe med at boligene vi titter etter koster rundt 3 mill, for samme boligareale.. ..og jeg aner ingenting om Drammen.. Om leiligheten syns jeg det var gjort noen merklige avgjørelser i utformingen.. Med et boligareale på over 100 kvm, så burde de virkelig klart å unngå "gang"følelse på både soverom og bad. For meg ville det å bo i en slik leilighet trigget latent klaustrofobi hver gang jeg bevegde meg inn på nevnte rom. Og jeg syns også det mangler i hvert fall ett soverom. Igjen, over 100 kvm...???
KaMa Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 ..og nå så jeg litt nærmere på vinduene i 2 etg.. Er det usannsynlig lavt under taket i første etg? Altså, to etg "deler" vinduer..? Jeg er åpen for at ting kan være utypisk, men jeg ville vel gjerne hatt vinduene litt lenger opp på veggen.. Men en digresjon.. Hvorfor lurer du egentlig på hva vi her inne syns? Hvis du/dere liker den, så må dere jo gå for det. Og det er jo litt kult å bo i en gammel fabrikk..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 jeg bor i nærheten, og det er en grunn til at folk selger der! ALTFOR høy fellesgjeld og den kommer til å fortsette å øke. Er jo nesten på 9000 i mnd bare nå. og itillegg kommer lånet på selve kjøpesummen... hadde aldri funnet på å kjøpe der. pluss liker ikke åssiden og er glad vi skal flytte snart..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Hvis du vil selge om ti år så stiger den jo ikke akkurat noe særlig da.. Er ikke det greia med andel eller tenker jeg på aksjeleil. ? DA blri det som å leie bare at du kanskej har lån på 400k + 8000 i mnd og når du selger så går den for 600 000 istedet
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Helt nydelig! Kunne veldig gjerne bodd der jeg!
camilla^ Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 Sett bortifra den skyhøye fellesgreia, så ville jeg ha bodd der ja. Har noen unger for mye til å bo der, men men men. Likte leiligheten veldig godt.
najs Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 Syns den så veldig fin ut men fellesgjelden ville jeg passet meg for. Vanskelig å si fordi jeg ikke vet hvordan det er med leiligheter ellers der. Er det masse å velge mellom og hvis du har maase god råd ville jeg nok ikke kjøpt den men er det lite å velge på så er man jo ikke så kresen. Konklusjon: Pen fasade, ny o fresh med originale rom, men.., rart bad og høy fellesgjeld
Mor&barn Skrevet 15. februar 2008 #15 Skrevet 15. februar 2008 MEN bare husk på at de 9000 i mnd foreløpig bare dekker RENTER på fellesgjelden. Så når de begynner med avdragene om sikkert 1 års tid så blir det enda dyrere
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Syns leiligheten var fin jeg, men fellesgjelden var altfor høy, du må jo betale på lånet ditt utenom også.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 Synes leiligheten ser knalltøff ut jeg! Men det var innmari høy fellesgjeld, så sånn sett hadde jeg skippa den. Kunne gått ha hatt de boutgiftene pr mnd, men da ville jeg heller betalt ned på et lån. Men skjønner godt at du likte den!:-)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 Nei, hadde ikke villet bo der, selv uten barn. Liker ikke så åpen kjøkkenløsning. Samt den fellesgjelda, den var jo hårreisende....
Lykkelig g~g~j Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 veldig fin den der ) men huff liker ikke sånn fellesgjeld... d holder vi oss langt unna. Vanskelig å få solgt igjen... men igjen,kjempe fin leilighet...
6Ymamma Skrevet 15. februar 2008 #20 Skrevet 15. februar 2008 Kjøkkeninnredningen er "bestemorstil" så den synes jeg ikke noe om. Å den store fryseren er praktisk, men grusom der den står! Stua er jo kjempe spesiell, men rette møbler må jo inn da. Badet var kjempe smalt og trangt, bad er jeg kresen på. Jeg hadde ikke greid det badet der. Soverom helt ok Kun 2 soverom synes jeg er alt for lite. Rimelig pris, men en forferdelig fellesgjeld!! Jeg hadde ikke kjøpt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå