Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Det er så mange uvitende og så mange dårlige spørsmål. Og enda dårligere svar!!! Er det mulig? Blir helt dårlig av å være her inne. Høre om alle råd. Og de som mener noe annet enn noen andre får så hatten flagrer hvis det er "negativt". Åååååååååååå, for en dårlig side. 0-1 år burde legges ned!
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Det er ingen som tvinger deg til å være her....Håper eg..?
Krokka og prinsessa Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Så ikke vær her da! ;o) Innlegget ditt sier egentlig mest om deg selv, ettersom du gidder å være her med den holdningen.
oblix Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Heldigvis er det frivillig å være her inne.....
tonemelone Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Jeg skjønte ikke dette innlegget her jeg!!! Hvis du hater så intenst denne siden, hva faen gjør du her inne da???? :-)
Labambie Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Kan være enig i at stemningen her kan tidvis være ganske dårlig, men det er kanskje naturlig. Alle mener jo at de gjør det som er best, og når det gjelder ens eget barn og evner som mor er det ut med klørne om noen setter spørsmålstegn ved det.. Men jeg mener jo det at det finnes jo ikke dumme spørsmål! Det må være lov å spørre om det man vil med sine "likesinnede".. Så,ingen tvinger deg til å være her.. Ha en ellers god kveld alle mamma'er.
3xmamma Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Haha hvem er det som sitter på sidelinja der og tvinger deg til å trykke inn på 0-1 år da?? Er som oftest valgfritt vettø
stinelin81-3 smågull Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Kan du si meg hva som er et bra/godkjent spørsmål?? Ja det er mange som lurer på ting som for andre er innlysende, men det betyr IKKE at spørsmålet er dumt!! Signerer de andre her og ber deg holde deg unna hvis du blir "dårlig" av å være her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå