Twintipp og himmelblå Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Var i en butikk med guttungen og skulle handle... Var masse folk, da jeg skulle betale så var det ikke penger på kortet:-S Så utrolig flaut!!!!! Gubben hadde tilfeldigvis glemt å fortelle meg at han hadde tatt ut alle pengene på kontoen for å betale snekkerene... JO, takk! Nå sendte jeg han avgårde for å hente det ja, og betale. Viser meg ikke der igjen! Synes sånt er så pinlig!! Nå kommer jeg til å betale med kontanter et halvt år fremover..
mammmamia ** Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 ÅÅååååh, det er den store skrekken min også, pleier nesten alltid å ringe kontofonen før jeg skal gjøre større innkjøp, det er driiitpinlig å stå der og ikke ha dekning... Stakkars deg......
LINDA*** Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Ufffffff Jeg går alltid med flere bankkort på meg. Har alltid mastercard OM det skulle skjøre seg. Og det har det faktisk gjort en gang. Men takk O' lov for gullkortet. *smask* Men sender en trøsteklem likevel;)
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 altså, har jobba i butikk i maaange år og sånt skjer daglig at kunder ikke har penger på kortet....og de ansatte bryr seg nok ikke og ei heller de bak/foran deg i køen, kunne skjedd de også...så du har ikke noe å være flau over, syns jeg :-)
Sjefsmegga Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 hehe....opplevd det selv en gang ja...og etter det har vi hver våre forbrukskontor, selv om det er våre penger...for da slipper vi sånt :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 Det er min store skrekk også Ble helt rød i topplokket, he he... Bruker ringe kontofonen jeg også, men dette er første mnd vi har felles økonomi, så har ikke fått den personlige koden enda.. Felles økonomi går jo strålende, not:-\ ..hi hi...
dansejentes mamma Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Jeg gjør dette OFTE. Som en sikkerhet har jeg aldri mer enn 2500 på kortet, har automatisk overføring en gang pr uke. Det sier jo seg selv at det skjer mange ganger at der er tomt. Da sier jeg, et øyeblikk, ringer til kontofone, taster de magiske tall og vips så virker kortet igjen.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Vet du, det har jeg også opplevd :S Og jeg var så flau at jeg trodde jeg skulle dø!!! Jeg, typen og søstra hans hadde gjort skikkelig storhandel.Jeg visste at jeg hadde mye penger på kontoen for det hadde jeg sett på nettbank. Vi tok skikkelig i og handlevogna hadde bul på! Glad og fornøyd skulle jeg dra kortet og d funka jo seff ikke Jeg kjente at alt blodet forsvant fra ansiktet og til slutt må vi jo bare gå uten varer... fy fan, tror du de va sure eller? 15 min over stengetid og DEN handlekurven som måtte tømmes! Jeg har ikke vist meg der siden
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Glemte jo poenget mitt Tingen var det at saldoen på konto var høy, men det var ikke disponibelt! Slik fikk jeg erfare forskjell på saldo og faktisk disponible kr..
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2008 Åhh, herreguud.. Da hadde jeg sunket ned i jorden tror jeg:-S ..hi hi.... *flaaaaaaaut* Blir kontanter på meg en god stund fremover nå merker jeg..
tonebf Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 det er så flaut... jeg sender altid en melding til kontofon for og sjekke saldo....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå