Gå til innhold

Herregud så flaut! :-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i en butikk med guttungen og skulle handle... Var masse folk, da jeg skulle betale så var det ikke penger på kortet:-S Så utrolig flaut!!!!!

Gubben hadde tilfeldigvis glemt å fortelle meg at han hadde tatt ut alle pengene på kontoen for å betale snekkerene... JO, takk!

Nå sendte jeg han avgårde for å hente det ja, og betale. Viser meg ikke der igjen!

Synes sånt er så pinlig!! :( Nå kommer jeg til å betale med kontanter et halvt år fremover..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅååååh, det er den store skrekken min også, pleier nesten alltid å ringe kontofonen før jeg skal gjøre større innkjøp, det er driiitpinlig å stå der og ikke ha dekning... Stakkars deg......

Skrevet

Ufffffff :(

Jeg går alltid med flere bankkort på meg. Har alltid mastercard OM det skulle skjøre seg. Og det har det faktisk gjort en gang. Men takk O' lov for gullkortet. *smask*

Men sender en trøsteklem likevel;)

Skrevet

altså, har jobba i butikk i maaange år og sånt skjer daglig at kunder ikke har penger på kortet....og de ansatte bryr seg nok ikke og ei heller de bak/foran deg i køen, kunne skjedd de også...så du har ikke noe å være flau over, syns jeg :-)

Skrevet

hehe....opplevd det selv en gang ja...og etter det har vi hver våre forbrukskontor, selv om det er våre penger...for da slipper vi sånt :-)

Skrevet

Det er min store skrekk også:( Ble helt rød i topplokket, he he...

Bruker ringe kontofonen jeg også, men dette er første mnd vi har felles økonomi, så har ikke fått den personlige koden enda..

Felles økonomi går jo strålende, not:-\ ..hi hi...

Skrevet

Jeg gjør dette OFTE.

Som en sikkerhet har jeg aldri mer enn 2500 på kortet, har automatisk overføring en gang pr uke. Det sier jo seg selv at det skjer mange ganger at der er tomt. Da sier jeg, et øyeblikk, ringer til kontofone, taster de magiske tall og vips så virker kortet igjen.

Skrevet

Vet du, det har jeg også opplevd :S Og jeg var så flau at jeg trodde jeg skulle dø!!!

Jeg, typen og søstra hans hadde gjort skikkelig storhandel.Jeg visste at jeg hadde mye penger på kontoen for det hadde jeg sett på nettbank. Vi tok skikkelig i og handlevogna hadde bul på!

Glad og fornøyd skulle jeg dra kortet og d funka jo seff ikke :) Jeg kjente at alt blodet forsvant fra ansiktet og til slutt må vi jo bare gå uten varer... fy fan, tror du de va sure eller? 15 min over stengetid og DEN handlekurven som måtte tømmes! Jeg har ikke vist meg der siden ;)

Skrevet

Glemte jo poenget mitt ;) Tingen var det at saldoen på konto var høy, men det var ikke disponibelt! Slik fikk jeg erfare forskjell på saldo og faktisk disponible kr.. :P

Skrevet

Åhh, herreguud.. Da hadde jeg sunket ned i jorden tror jeg:-S

..hi hi.... *flaaaaaaaut*

Blir kontanter på meg en god stund fremover nå merker jeg..

Skrevet

det er så flaut... jeg sender altid en melding til kontofon for og sjekke saldo....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...