Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

ville bare si at etter de heftige diskusjonene om tøybleier er for en stund siden bestemte jeg meg for å hvertfall prøve (jeg skrev innleggene om vannrensingen i norge) Har alltid tenkt at det ikke er noe for meg, men det var egentlig bassert på en forutinntatt holdning uten gode grunner. Siden jeg jobber innen miljøforskning og ser på meg selv om en ganske miljøbevist person tenkte jeg at jeg måtte hvertfall prøve det. Så jeg kjøpte noen aio fra bumgenius og thristies for å prøve, og etter 2 dager er jeg positivt overrasket:) Kjøpte bare noen for å prøve, men tror det blir flere..... Så tusen takk for et innlegg (vet ikke om det var du som startet det men du var hvertfall en ivrig tøybleiebruker) som fikk meg til å revurdere og bestemme meg for at det er bare en måte å finne ut... prøve selv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh, det var artig å høre! Jeg vet hvordan det er å bli hekta på tøybleier (og bæredingser, for den saks skyld ;) )

Må jo innrømme at jeg har rimelig lite peiling på vannrenseanlegg, og følte meg passelig dum da du svarte meg på det med vann.

Det eneste jeg vet er det jeg erfarer med egne øyne: de store mengdene papirbleier som blir kasta hver dag. Og i vår kommune går de i søppelfyllinga.Så jeg håper og tror at vannet som går med til å vaske tøybleiene mine sliter mindre på miljøet enn at jeg fyller opp søppelfyllinga med engangsbleier!

Jeg er ikke super-miljøvennlig, altså, men tenker som så at alle de små tiltakene vi gjør blir jo noe stort. Og når det er artig og blir en slags hobby i tillegg, som med tøybleier, så er jo det helt topp!

Kanskje vi ses på tettinntil? :) klem

Skrevet

Jeg har begynt å lese på tettinntil og et kjempe bra forum, skulle funnet det mye før.... så vi sees sikkert der :) Og jeg har sikkert hundre mer spørsmål om TB etterhvert som jeg skal prøve å navigere den jungelen:)

Snakkes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...