juliogdesember Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 var på ul i går, der fant de en tom fostersekk. har hatt masse blødninger dette døgnet. fikk beskjed om å komme tilbake om en uke for ny ul. hun som udersøkte meg mente det var en ma, men ville likevel jeg skulle komme tilbake om en uke. det var en liten mulighet for at ul var for tidli sånn at en ikke kunne se fosteret. men selv tror jeg at jeg har mistet. har vært for mange blødninger til at dette kan ha gått bra. oppå det hele så må jeg vente en hel uke for å få utskraping. er helt tom og matt i kroppen nå, og kjempesliten. trist er jeg også. beklager at jeg "øser" dette over på dere:-( noen som har opplevd det samme? hvor lenge etter en utskraping blør man? når kan vi kalle oss prøvere igjen? må vi vente ei stund før vi prøver igjen?
juliogdesember Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. februar 2008 dytter litt jeg. håper noe kan svare meg.
tingeling87 Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 uff da.. dette var kjempeleit å høre. har vært igjennom nesten det samme for to uker siden. har akkurat sluttet å blø nå og regner med at mensen kommer om 4 uker eller noe.. når jeg får mensen tilbake så skal vi begynne å prøve på nytt så da kaller vi oss for prøvere! har vært veldig nedfor i det siste, men nå begynner jeg å se lysere på ting og det vil du også gjøre. selvom du er trist og føler deg tom nå, så går det over. ta deg tid til å sørge litt, så ordner det seg etterhvert. har hørt at det er lurt å la kroppen få en syklus før man prøver igjen. da er det jo lettere å finne EL også. men man kan jo prøve så fort man har sluttet å blø. men det er ikke så lett å finne el da. men som du sier så er det en liten sjanse for at ting har gått bra, men det er lurt å forberede seg på dårlig nyheter i tilfelle det har gått galt.. sender deg mange trøsteklemmer og håper at dette ordner seg.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Hei... Lister meg inn fra 2. trim jeg. For nøyaktig ett år siden (i morgen) fikk jeg også beskjed om at jeg hadde hatt en MA, fosteret hadde vært dødt siden uke 7, og jeg begynte og blø i uke 9. Jeg var så heldig at jeg slapp utskraping, for alt kom ut av seg selv. Vi fikk ingen besked om og vente med og prøve igjen, men vet at det er andre som har fått beskjed om det, men de har som regel hatt utskraping.... Men det er viktig at du ikke begynner og prøve før du er psykisk klar for det, for for meg så var det en veldig psykisk påkjenning og miste spiren min. For min del gikk det hele 7 mnd før jeg igjen ble gravid, selv om vi begynte og prøve ganske så fort etter MA, når jeg var klar for det. Men jeg fikk en helt koko syklus etter MA, så hadde ikke regelmessig mens i det hele tatt. Så vi tok det skrittet og spurte legen etter hjelp vi, og fikk time på sykehuset og alt, men da klarte sikkert jeg og slappe av og ikke stresse, og da satt spiren uten hjelp, og nå er jeg 20+2 uker i dag.... Håper for all del at spiren din fortsatt klorer seg fast, og at du slipper og gå igjennom dette. Lykke til:)
Dotten Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Har ikke opplevd dette selv, men ville bare sende over en stor trøsteklem! Håper du rask blir gravid igjen med en tøff og sterk liten spire! Skjønner godt du er deppa og lei deg. Og det har du lov til også! Så snart du er ferdig med å blø, fått ul og ev. utskrapning, får dere prøve igjen når dere er klar for det. Masse lykke til!
juliogdesember Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2008 takk for gode ord, tanker og klemmer. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå