Gå til innhold

Ang boken "små føtter setter dype spor"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min svigerinne mistet sin lille gutt for ikke så lenge siden. Kan jeg gi henne denne boken, eller passer det seg ikke? Jeg vil så gjerne hjelpe henne gjennom sorgen, uten at jeg vet hvordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det syns jeg er en fin ting å gjøre. Det er mange praktiske opplysninger i tillegg til andres historier og erfaringer. Jeg kjøpte den selv etter at jeg mistet gutten min. En annen fin bok å anbefale er "sommerlandet". En viktig ting du kan gjøre er å ta kontakt. Det er så mange som trekker seg unna å det er lett å føle seg venneløs og alene. Vær obs på at sorgen ikke forsvinner over natten, men vil være der for alltid, selv om det blir lettere etter som tiden går. Husk gutten hennes, om et år og flere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar og anbefalning. Da har jeg bestillt begge bøkene. Vi snakker masse om gutten hennes, ser på bilder og vi er der for henne som best vi kan. Gutten vil nok aldri bli glemt.

 

Ellers vil jeg sende min aller dypeste medfølelse til alle dere andre som har mistet deres små..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så fin tanke av deg.

Jeg har selv kjøpt meg denne boken- jeg syns det var veldig ålreit å lese. Men moren min orket ikke..hun syns den var for trist. Men for oss som har opplevd det så kjenner vi oss igjen- og det kan gi mye i en slik situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Har akkurat fått tak i den boken. Utrolig sterkt å lese alle historiene. Så godt å kjenne at tanker og følelser man har er normale. Klem til dere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...