ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 dattera mi får 1 porsjon på kvelden. hun er 5 mnd.. har begynt såvidt met et måltid til på dagen(middag).. hun liker ikke det helt, men kunne virkelig tenkt seg mer enn en porsjon grøt på kvelden..det går ned på høykant!! er det noe i veien for å gi henne mer på kvelden eller må man vente med å øke det til hun får flere måltider...?
Moi 32 Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Vanskelig spm.. Personlig ville jeg ventet med å gi den lille magen særlig mye mer enn en porsjon før hun er blitt litt mer vant.. Men det er bare min antagelse.. Men det kan jo være hun er mett etter bare noen få skjeer til?
*smula* Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Du kan kanskje gi henne grøt til middag istedenfor vanlig middag. Kanskje hun er mer mottakelig for middagssmaker om en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå