M@mm@ til mine barn Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Gutten vår som blir 4 år i sover ennå en halvtime til 1 time midt på dagen. Dette fikk de og beskjed om i den nye barnehagen nå 2. jan. Men de har visst trodd at de kunne se det på han at han var trøtt og så legge han, men i dag spurte sambo om hvor lenge han sov der om dagene, for han sovner med en gang han kommer hjem fra barnehagen. Da ble de litt paff ja for det viser seg at de aldri har lagt han for å sove der for han er alltid i så godt humør av natur at de ikke har merket på han at han er sliten og trøtt. Men nå fikk de lagt han i ett tiden i dag og det var ikke noe problem i det hele tatt. Han sov som bare det. :-)
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. februar 2008 Og nå sover han....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Kjenner igjen den der. Er liksom ikke "godtatt" at store unger sover på dagen, men vi foreldre kjenner dem vel best sant? Min som blir 6 har seg fortsatt en cowboystrekk i ny og ne, uten at det går ut over nattesøvnen. Men allerede da han var 2 møtte vi på folk som mente det måtte ødelegge nattesøvnen om han sov på dagen. Vet ikke jeg, om det er bedre med en som sover 08-07 med en time på dagen, enn en som sover 17-04... (jeg bar prøvd begge deler;-))
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Ja, ikke vet vi hvor lenge han kommer til å sove, men regner med det blir noen mnd til.
=Mina min og mej= Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 hehe.. det der merka jeg når snuppa mi sku begynne i barnehagen.. skulle prøve å se om det var nok med en dupp i løpet av dagen.. så jeg sa jo til de at de måtte bare legge hu når hu ble trøtt.. men de hadde ikke lagt henne.. fordi hu var jo så blid og gla:) men så er jo hu bare 16 mnd nå da, men likevel litt morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå