Gjest Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hei! Fikk positiv utslag i dag på eggløsningstest (tok den klokken 16). Hadde en graviditetstest liggende og tok denne rett etterpå- denne var negativ. Det er fortsatt 2 dager til IKM. Kan jeg være gravid eller er det kroppen som spiller meg et puss? Har hatt økende utflod de siste dagene, men ellers merker jeg ingen symptomer (hadde ingen symptomer forrige svangerskap heller). Bør jeg vente til fredag med å ta en ny test? Kjempe glad for hjelp
LivK har født Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Positivt utslag på eggløsningstest viser at du akkurat nå har størst sjanse for å bli gravid ved samleie. Dvs du har eggløsning... Det er normal å få økt utflod rundt eggløsningen, dette gjør at det er lettere for de små svømmerne å nå fram til egget. Så, visst du ønsker å bli gravid - hopp i høyet! Lykke til
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Hei! Takk for svar... det som er rart er at jeg hadde positiv utslag på eggløsningstesten (CB digital) den 5 februar - altså 8 dager siden.... kan jo ikke ha eggløsning i 8 dager
Underveis --> Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Uten at jeg i det hele tatt har forsøkt det samme, eller har noen personlig erfaring, så mener jeg å ha lest her tidligere at man kan få positiv el-test dersom man er gravid, ja. Noen som kan verifisere dette?
LivK har født Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Ja, det var rart! Vet ikke om det kan bety at du er gravid, jeg hadde ihvertfall tatt en ny gravid-test om 48 timer. Vi brukte også el-test for å bli gravide, da satt'n med en gang. Og jeg var veldig tidlig ute med gravide-testen, måtte vente og ta på nytt. To VELDIG lange dager! Håper han eller hun er i boks, nåda:)
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Takk igjen for svar. I mitt forrige svangerskap testet jeg positiv på eggløsningstest når jeg var gravid- så kan jo hende. Ble bare litt lei meg når selve graviditetstesten var negativ. Får vente i spenning et par døgn til- hater å vente
LivK har født Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Å, nå håper jeg at det er en liten spire der - gi en oppdatering etter neste test, da!
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Ja skal gjøre det )) Takk for all hjelp og lykke til videre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå