silja33 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 jeg er 33 år,har en jente på 6 år fra tidligere ekteskap,har vært så heldig og få en jente på 6mnd nå,og venter nr 3 i august,for meg er det en glede,da jeg ikke hadde trodd jeg ville få flere barn,etter flere år med en mann som har slitt psykisk,fant jeg kjærligheten på ny,og det har bare vært positivt for meg og kunne få flere barn,det og ha ett normalt parforhold ikke minst har vært en drøm,så jeg gleder meg,selv om jeg har trengt litt tid til og venne meg til en normal tilværelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå