M@mm@ til mine barn Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hva syntes dere om dem ? Jeg skal importere dem som bestillingsvare og er litt spent på om jeg har valgt riktige kjoler...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Så enkelt er det ikke. For det første så må du registrere deg som bedrift i Brønnøysundsregistrene hvis det skal gå lovlig for seg! Videresalg er ikke tillatt uten det. Så må du ha gode regnekunnskaper til å føre regngskap, moms. avgifter osv. Og for å tilfredstille kunden må du ha gode, meget gode skredderkunnskaper innen søm av brudekjole for å kunne rette eventulle feil som dukker opp på importerte kjoler. Så ikke prøv på noe du ikke har kunnskaper om. Det kan tilslutt bli meget dyrt!
mammamamut Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 ehhh til anonym! Hvordan kan du lese av innlegget at hun verken har bedrift eller kunnskaper om både søm og regnskap? HI! Go for it! Jeg er veldig bitte liten selv, men vet om en go del STORE damer som har store problemer med å finne kjoler og får i tillegg nedsettende kommentarer i brudesalongene når de kommer inn der. Om det er nettsalg du tenker på er nok ikke dette det rette. Store damer trenger å prøve kjolene og få dem tilpasset, men det har du nok tenkt på. Du kan jo leie deg et lokale eller hvis du ikke har mulighet for det kan du jo starte "hjemmebutikk". Lykke til med planene og husk at det alltid vil være folk som prøver å dra selvtillitten din ned. Ha tro på deg selv!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 En skal høre mye før øra detter av ja.Du anonyme over her,har du det bra el? Til hi,de fleste selger jo allerede kjoler i størrelse 56,men det er ikke noen grunn til at du ikke kan gjøre det å.Firma må du seff ha,men det er vel ikke noe problem:)
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Eh, ..... jeg har drevet salg av brudepikekjoler og selskapskjoler i over ett år da. Jeg er registrert . Har hatt nettbutikk før, men med andre klær. Dette er bare en ny leverandør. Ikke verre enn det.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Hei synes du har en fantastisk ide, er selv stor å har slete litt med å finne en fin kjole, er ikkje kjekt å se ut som en kjærring på den store dagen, noe som jeg ofte er blitt tilbudt når eg har sett på kjoler. Men fant endelig en i str 52 som eg er kjempe fornøyd med. Så synes du har en kjempe god ide, vi vil også føle oss fine på dagen selv om vi er stor.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Mulig jeg er litt dum her...men hvor skal vi se på kjolene? I albumet ditt?
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12470114 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12467247 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12465561
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 jah og det var dagens selvreklame.det er ikke lov å drive med salg her inne,ei heller med snikreklame!!!!!!!!
SaDa Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 Syntes de på førstem linken var finest.. Kan ikke se for meg selv i en brudekjole som blir vist av en syl tynn modell
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. februar 2008 Det er ikke snikreklame eller salg. Det er en undersøkelse. Les overskriften før du uttaler deg. Og dessuten kommer det vel ann på motivet og det er det bare jeg som vet.
.. ;-) .. Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 Wow,kjempefine kjoler,Lamela!!Og et kjempebehov..Har inntrykk av at brudekjoler er litt små i størrelsene,(om ikke det er meg det er noe galt med...). Bruker 44 til vanlig,men måtte opp i 48 og 50 i brudekjole.:-(
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 14. februar 2008 Ja, jeg har og lagt inn mål på dem, men det er i inches da. Jeg må opp en str mer enn vanlig etter disse målene og.
snartmammatil7 Skrevet 15. februar 2008 #15 Skrevet 15. februar 2008 De fleste kjolene er fra Aurora D`paradiso, ikke sant? Tror det kan være en god ide, jeg
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 15. februar 2008 Nei de er ikke derfra...:-)
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 15. februar 2008 Det vil si at vi importerer fra samme leverandør i Usa. Men Aurora er jo ikke designeren da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå