Mayken Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 i det siste har jeg blitt så varm i løpet av arbeidsdagen, jobber på en sengepost på sykehus så har tilgang til øretemp. Har temp på 38,5, normal temp er 36,4. Fatter ikke hvorfor temperaturen stiger sånn. Føler meg ikke noe spesielt syk, har hatt en bihulebetennelse som har gått over. Er litt snufsen og veldig sliten for tiden, men det er alt. Er frysen når jeg kommer på jobb, men i løpet av dagen føler jeg at jeg koker. jobber ikke i pleien, sitter stort sett inne på kontoret "mitt" så blir ikke akkurat svett av å jobbe. Har ikke tenkt over det før, er det normalt at kroppstemperaturen stiger slik, eller skjer det noe i kroppen for tiden? Har pågått i en uke nå. Kan da ikke være overgangs alderen???...er jo bare 29 år...hehehe What to do?
Regnbuens barn™ . Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Hehe, skulle foreslå overgangsalderen men det er det nok neppe... tja, du brygger ikke på noe da?
Mayken Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Nei, er nok ikke gravid. Går på p-pillen og var ferdig med siste mens på torsdag, så er lite sannsynlig. Og må man ikke ha sex for å bli gravid? Er noe jeg ikke har hatt overskudd til å gjennomføre i det siste...hehehe 1 gang siste uken og før det igjen kan jeg ikke huske;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå