☆Lille my* Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Barnevogna med 3 hjul, heter den ikke tfk jogger twist eller noe? hehe
mammmamia ** Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Vogna er veldig bra den, men jeg synes den er altfor svær/ruvende til at den passer meg... Kalesjen er helt gigantisk bred, men kort og flat, så lite lun... Dessuten synes jeg vogna er helt latterlig dyr i Norge, og nå skal det ikke gå an å kjøpe på nett fra utlandet lenger heller, så da må man kjøpe i Norge eller om man skal til utlandet selv... Men jeg ville dratt og sett på den i butikken først, jeg er 165 cm og synes den var aaalt for svær, som sagt...
It's all about me Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Er 2 cm høyre enn mammmamia ** og jeg synes ikk den er stor og ruvende i det hele tatt. Ved første øyekast kan jeg skjønne at noen synes det, men da jeg tok den med på første trilletur skiftet jeg mening totalt. Kalesjen er bred ja, men så skygger den bra for sola også. Hadde den med til syden, og lillegutt satt da alltid i skygge. Det at den er bred og flat gjør at den når den ikke er i bruk også egner seg utmerket som handlekurv, he he. Ellers er TFK en knall god vogn som er like stødig som de med et hjul mer.
Twins i magen <3 Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Vi kjøpte Joggster Twistvogna for ca en mnd siden (januarsalg vettu, 5300,- inkl stormtrekket), og jeg kan ikke gjøre annet enn å lovprise den! Vi hadde først en duovogn med fire hjul, fordi jeg av en eller annen grunn hadde fått for meg at trehjulinger ikke er fine, og vinglete osv... Men, da hadde jeg ikke prøvd dem! Den er kjempelett å trille pga hjulet som kan svinges alle veier, den er kjempelett, mini sitter kjempebra i den, både med ryggen helt opp og helt ned, den er kjempenkel å legge sammen og tar bare halve plassen ifht den vi hadde. Eneste lille minuset er at den korga under er litt høyt oppe, så større handleposer blir vanskelig å legge under det. Synes ikke den er bred etter å ha hatt den duovogna (Basson Roma). Angrer bare på at jeg ikke kjøpte den i første omgang, for bagen er også veldig stor! Så denne skal taes vare på og brukes til nestemann
☆Lille my* Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 Tusen takk=) Synes det var den jeg så ute i dag! men den hadde et gjenomsiktig regntrekk over hele vogna, så ungen satt å så gjennom det liksom! finnes det noe slikt til denne vogna eller var det en annen vogn jeg så?=) ville vært genialt ihvertfall, slipper helseteppe og slikt når det blåser og regner veldig!! Er møkk lei av city croosen min! veldig god å trille men den er jo så merkelig! skjev og rar! lav er den også med sportsdelen!
It's all about me Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Det finnes to regntrekk til den. Et som er helt gjennomsiktig, men det er veldig tett. Det andre er sort med store vinuder på og er helt supert. I den sorte delen er det små porer somikke slipper regn og vind inn, men bare ventilerer. Så da kan det brukes både som regntrekk og som vindtrekk på blåsete dager.
☆Lille my* Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. februar 2008 Herlig=) Dere har ike noe erfaring med at den er ustødig som det sies om quinny freestyle??
Twins i magen <3 Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Finnes ikke ustødig... testa såvidt Quinnyvogna i butikken da vi kjøpte TFK, og den kan ikke sammenlignes!!
☆Lille my* Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2008 :) synd de er så dyre:( får sikkert ikke den summen for vogna jeg skal selge:(
LegallyBlond Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Barnas hus i Stavanger har noen farger til halv pris nå
Anna Nym :o) Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 og babyjungle.nl skal slutte å selge dem, men har noen ennå.... Blir ca 4000,- med regntrekk tror jeg.
Lykketone Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 Jeg fikk et kjempefint kjøpetips tidligere i dag gjennom DinBaby! Barnas Hus solgte TFK joggster Twister til halv pris.......Jeg bor i Trøndelag og Barnas Hus her skulle ikke ha samme tilbudet. Derfor ringte jeg til Stavanger og de sender vogn oppover hit i postppkrav. Dette koster meg i underkant av 300 kroner ekstra. Super service! Men det er jo litt merkelig at ikke alle butikkene har det samme salget da............... Gleder meg til vogna kommer.......
☆Lille my* Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. februar 2008 OY!!!Hva betaler du tilsammen da? for vogna og frakta oppover.... ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå