BergensBerta*gullgutt* Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Noen andre som med en gang de fant ut om graviditeten ryddet vekk alle stramme bukser og de som går høyt opp.. jeg orker ikke tanken på en dag og ikke få de på meg igjen så har ryddet vekk alt jeg kanskej ikke vil komme oppi. hehe er no 18 uker på vei og magen flat, men ryddet buksene vekk i uke 7. så her går det i go bukser og takk gud for at tightser og strømpebukser på moten.. så sykt digg med tigts og lang t skjorte, genser eller kjole;)
It's all about me Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Har ikke ryddet bort et eneste plagg. Lave dongry er bedre i starten enm gravidbukser. Samt de ekstremt høye fungerer utrolig bra de også. De i mellomhøyde blir liggende pent i bunn. Dessutten er det ikke alle som blir større etter å ha gått gravide. Selv gikk jeg rett inn i mine gamle klær noen 3 - 4 uker etter fødselen (tar litt tid før bekkenet trakk seg helt sammen) forige gang. Vet det samme kommer til å skje denne gangen også. Så nå har jeg til og med kjøpt nye ikke-gravid-bukser i uke 17 )
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 oi oi kjøpt deg nye bukser og greier:D jeg tør ikke , ser nesten ikke på bukser når jeg er å shoppper... men det har mye med at jeg ikke var fornøyd med kroppen min før jeg ble gravid.. ikke det at jeg finnes over vektig men var veldig trent før jeg ble syk(litt før graviditeten) og orker ikkje kjøpe meg nye bukser jeg ikke kan bruke i graviditeten og heller ikke etterpå.. De fleste buksene mine var veldig stramme i livet, hadde nesten ingen lave bukser som ikke var veldig stramme.. har en fasong som gjør seg bedre med høye bukser,.. tror ikke jeg kommer til å kjøpe så mye mammabukser.. kanskje ikke en eneste.. har mye penere treningstøy og kjole og skjørt liksom:)
NormaJean Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 jeg har måttet pakke vekk favorittbuksene mine. De er i 50talls stil, superhøye i livet med flotte detaljer. Sørger litt over det. Håper jeg kommer inn i dem etter graviditeten. Ellers så funker de som er passe lave i livet, magen "buler" over linningen. Ellers går det i tights og lange gensere....... Ville kjøpe mammabukser, men syns ikke det så noe spes bra ut helt ennå.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Er i uke 20, har ikke pakket bort mine vanlige bukser enda, men merker at det begynner så smått å stramme på noen av dem. De passer enda, men har funnet frem en mammabukse som er sånn "begynnende gravid"-bukse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå