Gå til innhold

dere som har født før

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var symfyse-målet deres i forhold til den røde streken, og hvor stor/liten var babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Symfysemål var over det GRØNNE området.

Jenta var 48 cm og 3450g når hun ble født = normal.

Skrevet

Var hele tiden innen for det mørke grønne området. Men han begynte å dale på slutten...

Så i uke 38+2 ble han født: 2294 gr og 45 cm lang...

Skrevet

Lå på øverste feltet, mellom rød strek og øverst på det grønne. Den flatet litt ut mot slutten. Jenta var 3280 og 49 cm lang.

Skrevet

Mine mål er som sist... følger den rode streken på millimetern.

Skrevet

Sist lå jeg over det grønne feltet hele tiden og fikk en jente på 3260 g og 49 cm. Ligger ganske høyt denne gangen også men regner ikke med en så veldig mye større unge enn sist.

Skrevet

jeg lå helt øverst på det grønne feltet. Gutten var 3335 gr og 50 cm.

Skrevet

lå kant i kant med den grønne øverste streken. 4260g og 50 cm

Skrevet

lå litt over det grønne øverste streket.3980g og 51cm

Skrevet

Begynte i midten på det grønne feltet, økte oppover, og helt på slutten (på overtid) var jeg litt over det grønne feltet.

Jenta var 3930 gram og 52 cm.

Skrevet

Lå midt på den røde streken hele veien, fødte på termindagen ei jente på 3810 g og 52 cm. Mye høyere symf.mål denne gangen, så er spent på om det blir større unge..

Skrevet

Husker ikke helt fra svangerskap til svangerskap, men har vært mellom den røde streken og toppen på det grønne feltet hver gang, og har fått barn mellom 3,4 og 4,3 kilo.

Skrevet

Helt øverst i det grønne feltet med nr 1, 53 cm og 4050gr

Like over det grønne feltet med nr 2, 53 cm og 3850gr

Skrevet

Hvis SF-målet ligger på rundt 34-35 før fødsel, hvor lang vil det bety at babyen er da mon tro? Den ligger jo krøllet sammen der inne, så vanskelig å si..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...