Lisa & lille Noah<3 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Stakkars, han har trukket tann i dag og er helt ødelagt, og så vondt som han har. Får så vondt av ham, håper han får sovet litt, skulle gjerne ha tatt vekk litt av smerten hans.. Stakkars, får ordentlig vondt av ham når jeg ser han har så vondt... Tar vist på å trekke tenner. . .
Verbena Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Stakkars han da! Tanntrekking tar virkelig på ja. Trakk ei for noen uker siden å var ikke sikkelig i form før d var gått ei uke. Vondt å gjespe, spise, snakke innimellom... Ja lite morsomt rett å slett! Håper jeg slipper å trekke flere nå jeg... Du får ha i han smertestillende innimellom å gi han små sibiter å ha i munnen mot tannkjøttet der han trakk, det hjalp værtfall for meg!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 Har gitt han ibux:) Men skal passe på at han får en av og til så smerten holder seg unna. Det med isbiter var en god ide, takk takk:) Han er skrubbsulten også stakkars, men orker ikke tanken på å tygge, så tror han må få suppe og sugerør hvis han våkner igjen.. Hihi:) Kan skjønne at du ikke vil trekke flere tenner verbena, får virkelig håpe du slippe det. Jeg tåler ikke bedøvelse, og når jeg skal trekke tenner er det virkelig baluba, meeen tror det er like ille for alle når bedøvelsen er ute av kroppen uansett. Huff, skal ikke være så lett med disse tennene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå