Tresnartfire Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Er nå 6 dager på overtid, og jeg er så klar for å få ut gutten min! Og for å kunne gå i oppoverbakke uten å bli sliten! Jeg vil føde!! =)
happy og to små Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Er 13 dager på overtid, så det er bare å smøre seg med tålmodighet! ;-) Jeg er også veldig klar for å føde nå, skal på sykehus på overtidskontroll i morgen...
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Hei! er 8 dager på overtid i dag.... er utrolig lei nå!! Hadde ventet å føde før tiden, da gutta mine på 4 og 6 år ble født 5 og 9 dager før termin.... Har vært mye rart fra ca 1 mnd før termin, med kynnere , nedpress ,murringer osv., og slik har jeg ikke hatt det med de andre! Så det trenger ikke nødvendigvis å bety at man blir fort moden eller føder før tiden iallfall, det er jeg et bevis på!! Nå har jeg vært på sykehuset, siden jeg har hatt lange netter m rier( JA det var rier og ikke kynnere!). men det stopper desverre opp, og fødselen er ikke i gang... Nå har jeg fått 2 cm åpning siste uka og er helt klart moden. På tirsdag er jeg 14 dager overtid og skal til Ahus på kontroll. Mulig de setter meg igang da:))
stockflets Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er nå 5 dager over termin og begynner å bli utålmodig ja... Gikk 11 dager over sist, håper det ikke blir like lenge nå...
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er 2 dager over termin, og gikk 9 dager over med forrige...
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 5 dager over terminen- fødte 6 dager før med førstemann så var veldif innstilt på det denne gangen også=(
Kakebakesøte Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Jeg også er 6 dager over termindato og veeeeldig klar føler jeg. Men null action i leiern. Jeg drømmer om å rulle rundt på gulvet med eldstemann jeg. Kle på henne uten at jeg peser som en hvalross, løpe, hoppe, synge uten å bli sliten. Blir faktisk veldig andpusten av å synge. Helt utrolig! Skal ringe jordmor i morgen om ingenting har skjedd. Hun skal ta stilling til overtidskontroll. Jada, spennende dette - gleder meg veldig til å møte det nye familiemedlemmet!
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er 4 dager over termin, og har nesten gitt opp håpet. Hehe. Drømmer at vannet går hver natt, men blir like skuffet når jeg våkner. Nå vil vi ha gutten vår uuuuut:)
Veronica Mars Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er 12 dager på overtid, men ble strippet idag, så krysser fingrene for at noe snart skjer:)
sineline Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Godt å se at ikke bare er jeg som er på overtid og drittlei!! Krysser fingrene for at alle overtidsdamene går spontant i fødsel innen kort tid! Selv er jeg 9 dager over og fryyyktelig lei.... Og har selvsagt ingen tegn på at det nærmer seg fødsel.. Lykke til dere andre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå