Monajenten Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=12449182
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Fint, men dyrt... Ville ikke bodd i Heldal selv.
Monajenten Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Tenker i forhold til barnehage. Umulig å få plass andre steder omtrent, pluss at vi er så fornøyd. Her kan de fortsette i samme barnehage da. Har sett på noen hus i Arna også, men det blir for langt å pendle.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Ja, det forstår jeg. Det ligger jo fint til hvis du skal pendle til f eks Åsane.
Monajenten Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 Ja, jeg tenker på det også. Det er jo et stykke dit, og enda lengre herfra. Håper jo på å få den jobben. Har i utgangspunktet ikke hatt lyst å flytte dit heller, men det er faktisk mer sentralt der i forhold til f.eks. busser enn det er her. Siste bussen går jo faktisk dit;-)
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Ja, det er jo tydeligvis et område i vekst (som hele Nesttunområdet) Du får håpe skolen er utbedret til A skal begynne i såfall :-/
wirre;o) Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Hvor er kveldssolen? Er det det midterste? Isåfall er det å ta i, når de kaller det terrasse på baksiden. Tungvint med kjøkken i andre etage. Hvordan pusser du vinduene oppe i taket på stua? Er det garderobeplass på "voksen"soverommet? Det kan fort bli rålukt av klær som henger inne på vaskerom. Med mindre utluftningen er helt enestående. Har du egen plen på utsiden? Har du bodplass noe sted, til ski og akebrett og sykler? Carport er liksom ikke godt nok da, synes jeg. Ellers var det jo morsomt og nytt når det kommer til løsninger. Fint med peis du kan bruke fra både kjøkken og stue. Pluss at da har du jo alternativ fyring også. Jeg ville sjekket hvor det blåser mest fra, slik at du ikke blir sittende med en veranda du ikke kan bruke fordi det blåser så fælt.
Monajenten Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2008 Takk for gode tips!!! Skal se på det:-)
Monajenten Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2008 Ja, det står 2008/2009, og hun skal jo begynne høsten 2009, så håper på det i så fall!!
ToPrinsesser<3 Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Nå kjenner ikke jeg til jobbsøknad osv for deg, men har du søkt jobb i Åsane? Da er jo Arna veldig sentralt (også med tog til Bergen); - er det ikke mulig å få barnehageplass i Arna/ Åsane? Lenge siden jeg hadde barn i barnehage i Åsane, og nå bor jeg utenfor Bergen med litt bedre dekning, så er ikke så oppdatert på den fronten. Huset var ivhertfall veldig ok :-)
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Ville ikke hatt et hus med åpen løsning mellom stue og kjøkken, og i hvertfall ikke så åpent som det var i det huset ... kjøkkenet og stua er jo samme rommet. Ellers var det litt for voldsomme fliser både på badet og ganggulvet, men det går jo an å rette på. Det ser ut til at det er veldig innsynt til stua fra nabohuset. Uteområdene var ikke særlig fine, liten hage, dårlig lekeplass, men det kan jo være at det ikke er helt ferdig enda. Tror ikke jeg hadde kjøpt med mindre det var et område jeg var skikkelig gira på å bo i. Her i Trondheim kan man i hvertfall få bedre til 3 mill. Sorry ;-)
AneB Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 Likte huset, men syns den løsningen med peisovnen midt på gulvet var litt dårlig. Den står jo bare der og tar plass masse plass, og røret (pipa) ble veldig lang og ikke pen. Syns ikke "terrassen" bak var noe å skryte av heller, og walk in closet med vaskerom synes som en dårlig og upraktisk løsning for meg i alle fall. Ville heller ikke bodd i Helldal, men jeg vil ikke bo noen andre steder enn i Arna, så den er jo grei, hehe...
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #14 Skrevet 13. februar 2008 Var fint men personlig ville jeg ikke ha betalt så mye for et rekkehus..
Koseklompen Skrevet 13. februar 2008 #15 Skrevet 13. februar 2008 Ville ikke kjøpt det.. er ikke helt min stil det huset..for åpent og div løsninger jeg ikke likte.. og annet er nevnt ovenfor..
Stjerne37 Skrevet 13. februar 2008 #17 Skrevet 13. februar 2008 Syntes det var flott jeg da,men dæven døtte så dyrt!!!! wiiiiii
Dollywood Skrevet 13. februar 2008 #18 Skrevet 13. februar 2008 fryktelig dyrt synes jeg, ble ikke sånn kjempeimponert. det så veldig kaldt og lite koselig ut
Sånn kan det gå Skrevet 13. februar 2008 #19 Skrevet 13. februar 2008 Hadde aldri i livet betalt 3 mill for en slik "fuglekasse". Hver gang jeg ser slike boligannonser blir jeg bare mer og mer glad for at jeg bor der jeg bor, hvor man kan få et skikkelig hus til er fornuftig pris.
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. februar 2008 #21 Skrevet 13. februar 2008 Kjempefint!!!!! Mye dyrere i Bergen enn her jeg bor:)
Gjest Lille Christina mi+spire! Skrevet 13. februar 2008 #22 Skrevet 13. februar 2008 Dyrt?? "Billig" synes jeg, veldig fint hus, alt nytt jo...her i stavanger er det enda dyrere, vårt hus kjøpte vi for 2.3 mill..det har steget til 3 mill på 1 1/2år...sykt dyrt:-(
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 13. februar 2008 #23 Skrevet 13. februar 2008 Utrolig lekkert med gjennomført stil! Et hjem å være stolt av )
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #24 Skrevet 13. februar 2008 synes det var en stiv pris. Sterilt, men det kan en jo gjøre noe med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå