Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 ikke et konkurranse innlegg, bare lurer. Gutten min kan "ingenting" i forhold til de andre barna jeg kjenner på sin alder, i barselgruppen ol. Når venninnen min som har en datter på 2 1/2 mnd kom å sa at jenten hennes rullte bortover gulvet tok det kaken. Gutten min er ikke i nærheten av å rulle engang!!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 VELDIG tvilsomt at en jente på 2,5 mnd ruller bortover gulvet..! Iallefall er det ikke planlagt og skjedd helt plutselig at det er komt ett rull.. Mitt råd til deg er å "drite" i utviklinken til andre barn og ta det som det kommer.. Barnet ditt utvikler seg i sitt eget tempo, og ting kommer når det passer seg.. Ikke stress med dette med utvikling, alle er forskjellige!!
mams-til-tre Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Smile, le, griper etter ting, pludrer i vei (har det etter mora, hehe), ruller fra mage til rygg, og hun prøver å ta etter tærne sine, men får det ikke helt til enda. Hun prøver også å snu seg fra rygg til mage, men ser ut som at armen blir liggende i veien for henne. ALLE unger er forskjellige, men er du bekymret, så ta det opp med HS. De vet jo mer om hva ungene skal kunne gjøre til en hver tid.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Alle er forskjellig, men min baby på 2 mnd og 20 dager klarer bevisst å rulle bortover! Og hun ruller som bare det, må legge puter på sidene av henne så hun ikke ruller når jeg ikke er der fordi hun dunker hodet sitt i farten siden hun ikke kan holde det ordentlig. men hun ruller Begge veier fra rygg til mage og fra mage til rygg. Men har en veninne med en baby på 4 mnd som ikke klarer det. Noen utvikler seg seint, men da kan hende at ting plutselig begynner å gå fort seinere.
smågodt prinsessa Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 gutten min er straks 5mnd.. og han ruller fra rygg til mage.. men ikke omvendt.. prøver fælt å åle seg bortover gulvet men det får han ikke til. han smiler, ler og pludrer MASSE,... griper i leker som ligger foran han og tar de rett i munnen. Han elsker å stå i fanget og bli sunget til slik at han kan "synge" med..
Krokka og prinsessa Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 lillemor er 4,5 mnd. Hun kan gripe, ta til munnen og er veldig oppvakt og pratete! spreller mye! når hun ligger på mage holder hun hodet godt, og hun prøver å rulle,men får ikke helt til enda. hun arbeider også hardt med å sette seg opp, men får ikke til. Tror dette er innenfor "normalen" jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå