Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nattbind, always i førsten. Så når det hele roer seg litt så går du ned i størrelse.

Skrevet

Rart spm. Men blør man etter keisersnitt også?

Skrevet

Ja, det gjør man. Man blør fra "såret" der morkaka var. Det heter renselse. Jeg hadde KS og blødde i ca 14 dager.

Skrevet

blør vel i 1-3 uker, husker ikke helt.

Ved min andre fødsel tok jeg med egne bind til sykehuset også, siden sykehus-bindene er veldig store og tjukke og bleie-aktige. Noe som selvfølgelig er nødvendig kanskje det første og andre døgnet... Uansett litt mer fleksibelt å ha noe eget å velge i...

Og ja man blør også etter keisersnitt, siden det er et "sår" inne i livmora etter morkaka.

Skrevet

Jeg hadde keisersnitt og blødde eller spottet i 6 uker etterpå. Rikelig til å begynne med, så et lite opphold, så vanlig mensblødning en stund, så spotting de siste par ukene.

Skrevet

Saba - den der rosa store pakken, som alltid har vært ;) De er myke og gode, og ingen skarpe kanter.

Skrevet

har faktisk tenkt på saba.... virker så goe di... kanskje det blir kjøp av di...

Skrevet

jeg ville brukt always sine bind. jeg trengte ikke å bruke nattbind, brukte helt vanlig. ville ikke brukt libress sine siden de er litt stivere

Skrevet

Jeg kjøpte meg ei pakke saba i dag med tanke på sykehustrusene, skarpe kanter, mye blødning etc. Bruker dem ikke til vanlig, men innbiller meg at de er bra til etter fødselen.

Skrevet

Når blødningen hadde gitt seg litt gledet jeg meg til å få på de tynne always bindene, men.....

Jeg hadde sydd veldig mye, totalruptur, og merket fort at bind med plast under ikke var særlig lurt.

Det ble veldig tett og fikk vondt i såret. Har du revnet endel, evt. sydd endel...

...Anbefaler jeg den gode gamle SABA, rosa pakke.....

Skrevet

Anbefaler saba selfsit ( de som gamle damer bruker, he he) eller Tena normal. de er tykke og gode, og det er godt å ha noe som er litt mykt å sitte på etter fødselen! Promise :-)

jeg er også helt avhengig av engangstrusene til tena som heller ikke klemmer noen steder, og strekker seg godt opp på magen... Utrolig usexy, men deilig å kaste trusa i søpla hver dag nå de første dagene...

De er små i str!! jeg er vanligvis 38, men disse må jeg ha i L!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...