Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Nattbind, always i førsten. Så når det hele roer seg litt så går du ned i størrelse.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Rart spm. Men blør man etter keisersnitt også?
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Ja, det gjør man. Man blør fra "såret" der morkaka var. Det heter renselse. Jeg hadde KS og blødde i ca 14 dager.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 blør vel i 1-3 uker, husker ikke helt. Ved min andre fødsel tok jeg med egne bind til sykehuset også, siden sykehus-bindene er veldig store og tjukke og bleie-aktige. Noe som selvfølgelig er nødvendig kanskje det første og andre døgnet... Uansett litt mer fleksibelt å ha noe eget å velge i... Og ja man blør også etter keisersnitt, siden det er et "sår" inne i livmora etter morkaka.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Jeg hadde keisersnitt og blødde eller spottet i 6 uker etterpå. Rikelig til å begynne med, så et lite opphold, så vanlig mensblødning en stund, så spotting de siste par ukene.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Saba - den der rosa store pakken, som alltid har vært De er myke og gode, og ingen skarpe kanter.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 har faktisk tenkt på saba.... virker så goe di... kanskje det blir kjøp av di...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 jeg ville brukt always sine bind. jeg trengte ikke å bruke nattbind, brukte helt vanlig. ville ikke brukt libress sine siden de er litt stivere
Singeline Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Jeg kjøpte meg ei pakke saba i dag med tanke på sykehustrusene, skarpe kanter, mye blødning etc. Bruker dem ikke til vanlig, men innbiller meg at de er bra til etter fødselen.
grivid m/nr.2 Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Når blødningen hadde gitt seg litt gledet jeg meg til å få på de tynne always bindene, men..... Jeg hadde sydd veldig mye, totalruptur, og merket fort at bind med plast under ikke var særlig lurt. Det ble veldig tett og fikk vondt i såret. Har du revnet endel, evt. sydd endel... ...Anbefaler jeg den gode gamle SABA, rosa pakke.....
♡ Jersey ♡ Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 Anbefaler saba selfsit ( de som gamle damer bruker, he he) eller Tena normal. de er tykke og gode, og det er godt å ha noe som er litt mykt å sitte på etter fødselen! Promise :-) jeg er også helt avhengig av engangstrusene til tena som heller ikke klemmer noen steder, og strekker seg godt opp på magen... Utrolig usexy, men deilig å kaste trusa i søpla hver dag nå de første dagene... De er små i str!! jeg er vanligvis 38, men disse må jeg ha i L!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå