AO3 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 ... faktisk av to stykker. En sa at jeg ville bli gravid i februar/mars, en annen sa i mars med en jente. Med andre ord har de spådd det samme, og det var jo morsomt. Jeg vet ikke helt om jeg tror på spådommer, men jeg tror i alle fall nok på det til å be om å bli spådd! Uansett om det stemmer eller ikke, så har jeg blitt i veldig godt humør av disse spådommene, og det er i seg selv veldig viktig. Jeg har i grunnen vært veldig negativt innstilt til denne prøvingen, og sett for meg på forhånd at det kommer til å ta laaaaang tid... Jeg vet det er tåpelig og lite konstruktivt av meg, men en liten bit av hjernen min har allerede begynt å planlegge IVF. Så da er det kjempedeilig med litt positive tilbakemeldinger, da begynner jeg også å tenke mer positivt! Jeg synes det er veldig koselig at folk her inne tar seg tid til å spå ukjente folk helt gratis, og jeg håååååper de har rett!
Mamman til Sofia:-) Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Hei.. Hvor ble du spådd? Har vurdert dette selv... Spennende og se da, om de har rett:) Lykke til
Gravidsmurf :) Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 det har jeg også lyst til...lyst til å bli glad igjen.. hvor ble du spådd??? vet ikke helt om jeg tror på sånnt jeg heller..men er jo verd å prøve.. spennende..håper det stemmer da:)
AO3 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2008 Jammen stemte det! Testet positivt i dag! Nå blir det bare spennende om det blir en jente, også? Jeg ble spådd på spå/horoskop-forumet her inne.
Mamman til Sofia:-) Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Hei igjen Ok, jeg ble og spådd her inne, februar/mars med ei jente:) Hadde vært koselig om det stemte for meg og har ikm til søndag... Har du hatt noen symptomer?
AO3 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2008 Lite symptomer i grunnen... Bare ting jeg trodde skyldtes helt andre ting. Ustabilt humør, trett, luft i magen, litt ømme pupper men ikke mye. Vanvittig søtsug (men det har jeg ganske ofte;) og mye sulten. Men ikke noe sånne "typiske" symptomer med morgenkvalme etc... Så jeg trodde virkelig ikke at jeg var gravid. Jeg testet egentlig bare fordi jeg planla å drikke vin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå