Gå til innhold

Quick Respons-Upålitelige??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg kjøpte en sånn Quick Respons Graviditetstest. Har ikke brukt den enda, men har en venninne som som sier hun har hørt at flere får negativt resultat med denne.Er vel sånn at man uansett ikke kan teste med denne før IKM? Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist gang jeg var gravid brukte jeg QR testen... Den viste negativt 14 dager etter IKM, og jeg regnet da med at jeg ikke var gravid.. Tok en Clear Blue test uken etterpå, og den viste da klart positivt. Den gangen endte graviditeten i en MA, men da jeg ble gravid igjen nå brukte jeg kun Clear Blue testene, for jeg stoler ikke på QR testene.

Skrevet

mine qr tester har alltid stemt.. mye kan forandre seg i hcg nivået på en uke, så da ville det mest sannsynlig slått ut på qr også..

Skrevet

Skader vel ikke å prøve de.. men må vel uansett vente til IKM?

Skrevet

QR er pålitelige ja....Det er alle tester som blir solgt på apotek.

Skrevet

Men kan jeg teste før forventet mens? sånn som CB testene??

Skrevet

qr er like ømfintlige som cb, men lønner seg alltid å vente til ikm dagen, for å være mer sikker på at man har nok hcg i urinen til å få positivt utslag:)

Skrevet

tok en QR på ikm som viste litt svak positiv. tok en cb dig. dagen etter som viste gravid så på meg stemte d:) Sist mnd da jeg ikke var gravid var den blendahvit. Så jeg ville stolt på de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...