Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Har det selv og er stresset over hvordan fødselen skal gå...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Hei! Vet ikke hva slags brokk du har, men jeg fikk i hvertfall lyskebrokk under forrige svangerskap. Hadde mye vondt i løpet av svangerskapet og bekymret meg mye for hvordan det skulle gå under fødsel. Merkelig nok merket jeg ingenting til det under fødselen (kanskje fordi alt annet var så vondt...?), og etter fødsel var det nesten borte. Ble operert 6 måneder senere (fikk satt inn et nett). Nå venter jeg nr. 3 og lurer litt på om det har kommet tilbake. Kan også være at det strammer/ presser i arret (som er i bikinilinjen)? Har ihvertfall mye vondt på samme sted.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Lyskebrokk på høyere side.. J... vondt!! Uff.. Gruer meg til fødselen.. Dvs jeg er vel litt mer redd. Takk for at du kom med din poitive historie. Håper virkelig ikke du får brokk igjen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå