Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 det lurer jeg og på.. har forsåvidt en lekegrind, men mest fordi jeg har en stor hund, og vil kunne legge fra meg barnet uten å være redd for at hunden legger seg på barnet eller noe.. men vippstol...? ser for meg at han ligger i lekegrind, eller er på fanget til meg eller samboer..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 har kjøpt vippestol. min første, så har ikke så mye erfaring akkurat, men tror det kan vere greitt å ha som en avveksling. F eks når du er i dusjen, så kan barnet sitte i stolen på gulvet, eller mens du lager middag, evt spiser middag. Fint med litt variasjon, ikke bare ligge eller bli holdt. VI kjøpte fisherprice sin med lyd lys og vibrering. veldig fin.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har aldri hatt lekegrind, mine har ligget rett på gulvet på et tykt teppe. Men vippestolen har jeg hatt og ville ikke vært den foruten. Brukte den ikke før ungene var 5-6 uker. Den var glimrende å ha dem oppi vippestolen når jeg begynte med grøt.
Mooncake Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Har aldri bruke lekegrind - la babyen på teppe på gulvet. Vippestol, hadde jeg ikke klart meg uten. Har vippestol man kan legge helt ned og kommer til å begynne å bruke den tidligere. Babyen ligger/sitter i vippestolen når vi spiser middag osv. Kjekk å å ha i dusjen.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Begge deler er kjekt å ha. Lekegrinden er vel mest aktuell når barnet begynner å krabbe, men lurt å begynne å bruke den før pga tilvenning.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Lekegrind er vel litt mer hvis man har flere barn som løper rundt eller hunder. Vippestolen er helt genial når babyen begynner med grøt, det er ikke sikker de kan sitte ordentlig enda, og så er det fint for de og komme seg litt opp fra gulvet, kanskje på benken mens du lager middag
kisselin Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Lekegrind er jo veldig kjekt når barnet blir større og kan krabbe/gå. Den gjør at du kan gå på do eller annet uten å skulle være redd for at ungen kommer borti noe den ikke skal, eller raserer noe. Er enkelt og greit å ha den i grinda. Ifølge moren min elsket jeg det som barn. Kan gå rundt i den mens man holder seg i kanten, og ha masse leker i den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå