magen vokser!! Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 lurer på om det er noen fra bergen her som venter ett lite under i sept eller okt? har selv termin 26 sept.. syns tiden går så sakte jeg...
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er også fra bergen, og har termin samme dag faktisk:)
adelia*termin 18/10* Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er også fra Bergen, men jeg har ikke termin før 20 oktober
Bea81 Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Ja, jeg er fra Bergen og har termin 6. september! :-)
mortilsnart2 Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 hei, jeg er også fra bergen, eller rettere sagt lille sotra. venter et lite nurk i slutten av sept/ beg. av okt. foreløpig termin 30 sept. noen av dere som har vært på tidlig ultralyd?
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Jeg bor også i Bergen. Termin 23. september:)
siljea Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 er også fra bergen, 24 år og venter første, ca 23 september! har ikke vært på tidlig ultralyd, vurderte det sterkt en stund, men har slått meg til ro med at i 13 mars ska eg forhåpentligvis høre ett lite hjerte slå
magen vokser!! Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2008 har time til ul 11 mars...gleder meg så utrolig:) hadde jo vært kjekt om vi kunne holdt litt kontak her inne... alt er så nytt for meg enda.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Hei. jeg var på tidlig ultralyd i uke 7+2. (Selv trodde jeg at jeg var 8+6) Følte ikke jeg var gravid så ville bare sjekke og bekrefte (tenkte på MA). Ut fra hva jordmoren sa har jeg termin 8 okt. (Kan ikke helt skjønne det når jeg tidligere hadde termin 18 sept.) Jeg er fra Stavanger men flytter til Bergen (Hjellestad) etter påsken. Så det hadde vært VELDIG fint å blitt kjent med noen som også venter barn utpå høsten (er 26 år)
en til;) Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 Ganske mange fra bergen ser jeg... Jeg er også fra bergen og har termin 2 oktober. Gleder oss MASSE!!!
siljea Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 ja, hadde vært veldig kjekt å holde litt kontakten her inne, greit å ha noen å snakke med i samme situasjon;) har vondt i ryggen i dag kjenner eg, har vært en del å gjøre på jobben disse dager...så har kjent det på kvelden når eg setter meg ned, men litt bekymret for at eg får problemer siden det e så tidlig! noen som har det på samme måten?
magen vokser!! Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. februar 2008 hvordan er formen deres i dag da jenter? var så oppblåst i går kveld jeg...kjentes ut som magen skulle sprekke.. og veldig øm i korsryggen.andre som har hatt d sånn? samboeren min sa i dag morges,at jeg måtte passe på å smøre meg med fuktighetskrem hver dag på magen.så jeg slapp strekkmerker..hehe tror han er litt nervøs jeg.. kjedelig å gå sykemld...er butikksjef i en dagligvare,men klarer ikke komme meg på jobb til halv 8 om morgenen..den kvalmen sitter i til langt ut på dagen:(
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 jeg bor også i Bergen (Fyllingsdalen) 6 uker på vei, venter nr. 2 den 18 oktober. har ikke vært hos legen enda, fikk positiv test 4 dager før ikm, ikke plaget med kvalme noe særlig enda, men helt sinnsykt øm i puppene. klarer omtrent ikke å ligge på magen.
Ønskebaby08*12 Skrevet 15. februar 2008 #15 Skrevet 15. februar 2008 Jeg bor i Bergen, 28 år. Jeg har foreløbig termin 20 september. Gleder meg til litt lettere dager, synes de første ukene har gått utrolig sakte, har dessuten vært en del plaget med trøtthet, svimmelhet og kvalme... men det hører vel med :-) og satser på at det er et godt tegn på at alt er vel med den lille. Hadde vært bekymret om jeg ikke hadde hatt noen symptomer.
siljea Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 formen e vel stort sett grei, det har den vært hele veien, har bare ett par dager med kvalme! men e fryktelig oppblåst her og, så måtte gå til innkjøp av en mammabukse, e forferdelig å gå med noe som strammer på magen no! e også veldig øm og verker i korsryggen på kveldstid. var hos legen i dag og fikk henvisning til tidlig ul, pga litt forandring i utflod, han sa det var helt normalt å ha mer vondt i ryggen når man e gravid! kjedelig med den kvalmen, håper jeg slipper når jeg har klart meg så langt;)
magen vokser!! Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 15. februar 2008 har tenkt på det med mammabukse jeg å..for har fått en liten rund mage.så alle buksene mine er for trange.men føler det er for tidlig på en måte..hva tenker dere andre? har vært og kjøpt mamma topper og genser.de dekker magen iallefall:) samboeren min sa i dag..wow puppene dine har å vokst.. vet ikke om det er noe wow jeg...de e jo ømme og vonde til tider..hehe merkelig og kjenne hvordan kroppen forandrer seg.. ligger på sofaen nå.ryggen e helt gåen etter en lang dag med bare gåin og sitting... dupper av på sofen noen ganger på kveldstid jeg..merker kroppen e mer sliten en vanlig.men herlig å tenke på at noe vokser inne meg.. men er så redd for å miste:( bor forresten i fyllingsdalen jeg å
adelia*termin 18/10* Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 hei hei:) Formen min er fin.. ikke kvalm eller noe.. Eneste som er dumt er at bekkenet er begynt å plage meg allerede.. Det er veldig tidlig så jeg er spent på hvor lenge jeg holder ut.. Jobber med frukt så det blir en del tunge løft i løpet av en dag.. Jeg er forresten veldig trøtt også, men sove kan man tidsnok gjøre... gleder meg mer og mer for hver dag jeg nå.... så kos at det er så mange fra bergen her da
magen vokser!! Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 17. februar 2008 hei siljea ryggen min har blitt mye bedre de siste dagene.. men de første ukene var det veldig ubehagelig! tror vi blir bedre og bedre for hver dag jeg:) sånn føler iallefall jeg det
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 17. februar 2008 #20 Skrevet 17. februar 2008 jeg er fra askøy da, rett utenfor bergen.. har termin 26 oktober:)
siljea Skrevet 17. februar 2008 #21 Skrevet 17. februar 2008 blir fryktelig fort trøtt og slitn også, har ikke så ømme bryster lengre, det var helt grusomt en stund. skal på tidlig ul i uken som kommer, gleder meg og gruer meg, håper å se ett lite bankende hjerte! noen som vet om noen gode fuktighetskremmer å bruke?? jeg e forresten også fra Askøy;)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 17. februar 2008 #22 Skrevet 17. februar 2008 så kjekt å se at det ikke bare er meg fra lille askøy, hehe... hvor fra askøy er du fra da? jeg er innflytta hetleviker..
siljea Skrevet 17. februar 2008 #23 Skrevet 17. februar 2008 jeg e egentlig Florvågjente:) ser du har foreløpig termin ett par dager etter meg, kan jo bli spennende å se... hehe;)
siljea Skrevet 17. februar 2008 #24 Skrevet 17. februar 2008 åhh.. så no at det var 26 oktober.. hehe, jeg har foreløpig 23 september!så då var det ikke så nærme allikavel;)
oktoberjenta08 Skrevet 12. mars 2008 #25 Skrevet 12. mars 2008 Hei, hei! Så gøy å lese at det er flere fra Askøy her Jeg er rimelig nyinnflytta til øya, men stortrives!! Har termin den 15.september!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå