Gå til innhold

ferie mens man har permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør man det med ferie mens man går hjemme i permisjon?stopper permisjonen opp når man tar ferie?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha 6 uker ferie (overførte en uke fra i fjor) inni permisjonen min mens samboer skal ha pappaperm., så min permisjon blir da forskjøvet med 6 uker:-) Permisjonen stopper da opp mens man tar ut ferie ja.

Skrevet

ja ,,utbetalingen og tellingen av dager stopper opp.... generelst sett har man krev på 4 uker + 1 dag... men noen har avtaler med jobben og kan ta opptil 5 uker,,, andre må overføre noen dager til neste år.... men du har 48 + ferie ( 80 prosent) det er i allefall det jeg skal gjøre,,,, når jeg har ferie skal sambo ta pappaperm.. da kan vi være sammen og finne på noe...

Skrevet

jeg er en annen anomym... har også et spm ang dette her..

Jeg skal 2 uker på ferie mens jeg er i permisjon. Skal jeg få penger fra NAv disse 2 ukene?

Fikk feriepengene mine fra ifjor nå i feb...

Skrevet

NAV dekker de 44/54 ukene man har permisjon, ikke de ukene man har ferie. Disse dekkes av feriepenger som man har opparbeidet seg året før. Så hvis du fikk feriepengene dine nå i feb burde du passe på å spare litt til ferien.

Skrevet

er man pliktig til å ta ut ferie hvert år eller kan en la være```?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...