Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 hvordan gjør man det med ferie mens man går hjemme i permisjon?stopper permisjonen opp når man tar ferie?
BellaSuz Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg skal ha 6 uker ferie (overførte en uke fra i fjor) inni permisjonen min mens samboer skal ha pappaperm., så min permisjon blir da forskjøvet med 6 uker:-) Permisjonen stopper da opp mens man tar ut ferie ja.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 ja ,,utbetalingen og tellingen av dager stopper opp.... generelst sett har man krev på 4 uker + 1 dag... men noen har avtaler med jobben og kan ta opptil 5 uker,,, andre må overføre noen dager til neste år.... men du har 48 + ferie ( 80 prosent) det er i allefall det jeg skal gjøre,,,, når jeg har ferie skal sambo ta pappaperm.. da kan vi være sammen og finne på noe...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 jeg er en annen anomym... har også et spm ang dette her.. Jeg skal 2 uker på ferie mens jeg er i permisjon. Skal jeg få penger fra NAv disse 2 ukene? Fikk feriepengene mine fra ifjor nå i feb...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 NAV dekker de 44/54 ukene man har permisjon, ikke de ukene man har ferie. Disse dekkes av feriepenger som man har opparbeidet seg året før. Så hvis du fikk feriepengene dine nå i feb burde du passe på å spare litt til ferien.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 er man pliktig til å ta ut ferie hvert år eller kan en la være```?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå