Gå til innhold

Hva med dere som hadde IKM uke 6?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fortsatt ikke mens, men bare negative tester...

er det flere igjen her, eller har dere flyttet til 1. tri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er her fortsatt.Er helt forvirret! Trodde jeg mest sannsynlig var gravid fra fredag til i går for TR kom ikke og jeg får den alltid på dagen. Men plutselig i går var det noen små rosa blodspor i trusen. Har hatt det samme i dag, men får ikke mer enn det...Tenkte ivertfall å ta en test til i morgen hvis ikke TR kommer på ordentlig. Men har bare fått negative tester frem til nå så ser egentlig ikke så lyst ut:( Er vår første pp etter MA så kan jo kanskje ha noe med det å gjøre...Hvor mange dager er du over IKM?

Skrevet

samme her.... ønsker og flytte til 1tri, men bare negative tester... 3 dager over ikm, hadde lite blødning lør kveld, men har forsvunnet helt... så det var ikke tr... ganske forvirret i grunn...

Skrevet

Jeg er her litt innimellom, men har vel flytta over til 1. trimester sånn offentlig:)

Mixå, kanskje du skal ta blodprøver for å se om du ahr forhøyet hcg og om det stiger?

Krysser fingrene for å se dere alle på 1. trimester snart. Jeg var så heldig å teste positivt 6 dager før ikm, men vet flere som ikke får positive tester før over en uke etter ikm. Lykke til!!!!

:D

Skrevet

jeg har hatt spor av blod på papiret, men veeeldig lite!

i går hadde vi sex, og blødde litt lyserosa blod etterpå.. er visst veldig vanlig blandt gravide:) *håper*

jeg skal teste til helgen, så får jeg se videre hva som skjer.. er 5 dager over IKM nå..)

Skrevet

IKM 5 Feb, og er 9 dager over ,hatt en del mensmurringer og stikkninger nederst i magen,som om TR skal komme. Har ikke turt å teste å håpe på at det skal ha klaffet nå etter 3 års prøving. Men skal teste i dag,når sambo drar på jobb, er den da postitv så skal han få den innpakket i valentinsgave i lag med 3 røde roser.

Skrevet

Jeg har også beveget meg inn på 1. trimester :-) MEN ikke gi opp jenter, så lenge tanta ikke er kommet er det håp :-)

Krysser fingrene for dere jeg xxxxxxxxxxxxx og håper å se dere over på 1. trimester snart :-)

Klem fra

Skrevet

Jeg er her fortsatt..tr kom til tida og over i 7 pp :/ men nå er det vel påen igjen med prøvinga snart :)

Skrevet

Nå har TR kommet for fullt hos meg 6 dager over! Noe som aldri har hendt før..Men det er helt sikkert pga MA at ikke syklusen er helt stabil. Jeg er ivertfall veldig glad for at mensen er kommet tilbake og at det er som det skal. Begynnte å bli litt bekymret da ikke TR kom og hadde bare negative tester..kanskje jeg hadde mistet TR? En begynner jo å tenke alt mulig. Får bare satse på at det hormonelle begynner å ordne seg nå og at det kanskje klaffer neste pp:)

Tenker at jeg må prøve å holde meg litt vekke fra BIM frem til neste IKM uke 11 (hjelp, altfor lenge til!!!!), men er jo blitt litt hektet hehe..Tror jeg stresser litt for mye og blir bare enda mer fokusert når jeg er her inne...men det er jo veldig kjekt også da:)

Skrevet

jeg fikk mensen i dag:( 6 dager for sent... kjempeskuffa!!! :( samboern min er sjømann, og er ikke hjemme hver gang jeg har eggløsning... suuuuuurt!!!!

Skrevet

Det var trist Lemis, men som du sier, så var det jo greit at tr kom så du er inne i neste pp. Her er det fortsatt ingen tegn til tr, er 10 dager over ikm nå... Skjønner ikke hvor det har blitt av tanta... Har ikke testet siden mandag, de ble jo negative både hjemme og hos legen så... Gidder ikke teste igjen før søndag hvis ikke tr kommer før det da, men har mine tvil. Får svaret på hcg blodprøven i neste uke...

Hvis bare tr hadde kommet til rett tid, ville jeg jo vært over halvveis til EL nå... :( Hater å vente, er så utålmodig.

Er det noen av dere andre som har på følelsen at dere er gravide da?

Skrevet

Mixå, vi får bare håpe den sitter nå i neste pp som vi allerede er kommet i gang med:)......

Lucy: Ja det var veldig trist, men får bare se fremover. Hadde veldig mange positive el-tester også, så trodde det sikkert betydde at jeg var gravid. Men legen min mente at det og det at TR var forsinket kom pga hormonell ubalanse etter MA...Så plutselig kom TR snikende uten noen synptomer. De kom da jeg hadde hatt den i to dager.

Er jo veldig spennende med deg da:) Kan godt være du er gravid. Får håpe du får tildlig svar fra hcg-prøven! Uff, så du må vente...

Skrevet

Spennende er bare forbokstaven... Dagene snegler seg av gårde... Håper så inderlig jeg er gravid, må ta en test på søndag for å se hva den viser da... Jeg er ikke så god til å vente, hehe. Men samtidig føler jeg det samme som deg; hvis jeg ikke er gravid, så kan tante likegodt komme NÅ!! Men vil ikke den skal komme, men da må det være en GOD grunn til at den er borte også da...

Ønsker deg masse lykke til med denne pp'en ;)

Skrevet

Ja, vi får bare bli gravide denne pp Lemis!!!! :D

Skrevet

Jeg hadde ikm mandag da. Men sitter her uten tr og med neg. tester. Jeg skjønner heller ikke noe. Kan tr bare forsvinne? Har utrolig mye mensmurringer da!!! Dere som tr var forsinket på hadde dere noen sympt? Jeg blir helt gal. Viss tr skal komme kan den ikke bare komme nå da??? Guri så irriterendes. Gå rundt her å lure meg å sambo til å tro at vi kanskje får oss ett lite troll hihi....

Skrevet

Jeg testet positivt med cb digital 4 dager før IKM (ikm var 6 februar) og nå er jeg 1 uke på overtid, puppene er superømme, kjempetrøtt og litt uggen men ikke direkte kvalm. har vært på ferie i USA og kunnet hvile endel, så har hatt et par greie uker. håper det fortsetter sånn fremover :) Snart på tide å bestille seg en liten legetime og kanskje ta en ny test for morro skyld :D -men så lenge TR ikke har kommet så føler jeg meg nokså trygg... (har mistet tidlig noen ganger før så derfor litt forsiktig med å glede meg for tidlig denne gangen.)

Håper dere andre også kommer etter over til 1 tri snart :))) Lykke til!!!

Skrevet

isi*snart 7 pp:

Jeg hadde mange grav.tegn!!! men fikk jo tr til slutt..

var faktisk overbevist at jeg var gravid.. hehe..

men kroppen min var vel litt rar iom at jeg akkurat hadde sluttet på p-ring..

Skrevet

Jeg brukte el-tester i 10 dager og hadde sex hver dag unntatt en, men har tydeligvis hatt el siden TR kom på søndag. Mystisk.

Skrevet

Hei!! Skulle bare si at det er fullt mulig å få TR uten å ha EL... TR kommer uansett...sies det, min har forsvunnet.. Jeg har i alle fall ikke EL av meg selv, men får alltid TR... Bare ikke denne gangen...

Kroppen lever sitt eget liv i alle fall, og jeg syns den er mystisk noen ganger ja...! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...