©Jesper©er©alt© Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 DU ER TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, HAR DU IKKE NOE ANNET OG GJØRE ENN OG SITTE HER HELE DØGNET OG BLI FEITERE?????? TA OG LØFT PÅ RÆVVA OG GJØR NOE FORNUFTIG...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Herlig!! Har venta på svar fra deg!!! Bra du sier ifra!!
Patetica fåkksi Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Hovedinlegger, derimot, er vel kjent paa disse sidene som en av de klokeste brukerne.
Bare™ Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 12:15 6.02.2008 Er bedre for barnet og få en ung mor enn en gammel mor.. Bedre kontakt med barnet da.. Det var dette du ble bedt om å redegjøre. Men jeg ser av din forklaring nå at du kanskje ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Fortsett og skrik sånn på tastaturet ditt, du! Jeg gjør fornuftige ting hele dagen, minus det kvarteret jeg i løpet av en dag er på bim og tar meg bryet og leser sånne tåpelige innlegg fra pubertetslus- som deg?
©Jesper©er©alt© Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Ja er bedre for barnet og få en ung mor, til yngre til bedre. Er ikke jeg den skarpeste kniven i skuffen? nei akkurat det var ikke en konkurranse for og få til.. Alle kommentarer av deg er tåpelige og kritiserende. Du eier ikke respekt...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Helt enig!! JAPP™ eier ikke respekt i det hele tatt. Selv æ har sett alt drittet hun skriver til folk.. Kanskje fordi hun har så dårlig selvtillit at hun må hakke ned på alle andre? :-)
Turid Laila Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 "Ja er bedre for barnet og få en ung mor, til yngre til bedre." Og dette mener du helt seriøst? Det er bedre for et barn å ha en mamma som ble gravid som 14-åring enn, la oss si, 26? Hvordan vil du begrunne det? Hvis du skal gjenta "yngre mødre får bedre kontakt med barna sine" så må du nesten begrunne den også syns jeg.
Figa *Fødeklar* Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 "Alle kommentarer av deg er tåpelige og kritiserende." -Det smalt fra rette kjeften... Hva sier du til ditt eget innlegg da? "DU ER TRAGISK TRAGISK TRAGISK TRAGISK" "Ja er bedre for barnet og få en ung mor, til yngre til bedre." -Du kan hvertfall komme med en begrunnelse, for dette har du jo tydeligvis sagt før.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 ©Jesper©er©alt© : Spis dine egne ord du frøken! DU ER TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, TRAGISK, HAR DU IKKE NOE ANNET OG GJØRE ENN OG SITTE HER HELE DØGNET OG BLI FEITERE?????? TA OG LØFT PÅ RÆVVA OG GJØR NOE FORNUFTIG... Jauda frøken! Hvis du skal greie å stoppe kjeften på JAPP, så tror jeg jammen meg du kanskje bør ta deg et par år på høyskole for å utvide vokabularet ditt og samtidig ta et konversasjonskurs! Lenge siden jeg har hørt et krangleinnlegg med så lite intelligent innhold! Signerer JAPP her jeg: gjeeeeeeesp!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 *gråter trøstesløst siden jeg er så gammel og vil bli en elendig mor for mitt avkom*
Tante Bassa Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Uff og uff, mitt barn kommer til å bli fullstendig ødelagt..... Jaggu bra jeg har to barn fra før, som jeg fikk i ung alder.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Det er vel ingen utvei...barnet kommer til å ende opp som umotivert NAV-ansatt eller en sånn parkeringsvakt som tar tissepausen oppetter parkerte biler. Sukk. Hadde bare noen fortalt meg konsekvensen ved å få barn når en er blitt gammel kjerring. *Hikst*
Trultemora er presseklar!! Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 Huff...... Begynner å angre på at jeg var så dum å vente med å bli 26 år før jeg ble gravid og ja! Enn at jeg fikk meg et stabilt forhold, fast jobb, kjøpt stasjonsvogn og leilighet!! Tenk å være så dum å sette en unge til verden når en nærmer seg 30!!?? huff...... Jeg har vel dømt jenta mi til å bli sosialklient nå hører jeg ja...... vi får vel sette oss ned og gråte vi nå da alle dere andre "gamle kjerringer"! * hulk, hikst, buhu*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå