Yummy*Mummy* Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Tenker på å koke opp melk med kokesjokolade, eller er det melkesjokolade? Altså ekte varm sjokolade:) Jeg og min kjære skal kose oss litt ikveld, siden en av oss mest sannynlig må jobbe imorgen.... ANYway, er det noen som har en oppskrift eller tips til meg?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Lagde i går kveld jeg, brukte 1 1/2 liter melk og 2 plater kokesjokolade (ungene vil ikke ha den så sterk...). Varmer den forsiktig, fort gjort å brenne sjokoladen i bunnen...
futte (tm) Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg bruker å lage av dronningens lyse kokoesjokolade. Står oppskrift på pakken. Brekk sjokoladen i biter og smelt det i 1 dl vann. Bland inn 6-7 dl melk og rør mens det blir varmt. Skal ikke koke. Og så må det være kremtopp på
Yummy*Mummy* Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Yum-O:) da blir det varm sjokolade ikveld....kanskje med marshmellows til. Yum yum, gimme some:) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå