Gjest Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Når man vasker alt av sengetøy sammen, og dynetrekkene tuller seg inni et stort laken, blir det egentlig skikkelig rent da??? Tok ut av vaskemaskinen nå, og alt jeg hadde puttet inni hadde kommet inn i lakenet som en stor ball. Lurer bare.......
Monstermamma Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Tja, det kan man jo lure på.... Hender avogtil at putetrekk og dynetrekk tuller seg inn i et annet dynetrekk ja, men jeg har aldri giddet å vaske om igjen for det!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Tja hvorfor ikke? Det blir jo skylt gjennom likevel ;-) Haaper du vasker paa 60 grader da ;-) for aa ta knekken paa alt av midd etc ,,,,
Alba44 Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Tja, si det... Jeg passer på at ikke maskinen blir stappfull ihvertfall og kjører de på 70 grader, så regner med det blir rent.
Potetstappe Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Det blir nok rent tror jeg. Men jeg bruker alltid flytende vaskemiddel til sengetøy fordi det er lettere å skylle ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå