♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Ser at det er mange som tester tidlig og som også er langt over tiden men får negative tester hos legen og hjemme! Noen leger har tester med en følsomhet på 50 og noenganger 100! cb har 25, er en som heter KenWa på helsekost med en følsomhet på 10! den kan jo brukes om man vil teste tidlig!
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. februar 2008 må bare legge til at normalt i kroppen er hcg verdien på 5. baksiden med å teste med denne er at man da kan fange opp noe som egentlig er en kjemsik graviditet så man anbefaler alle å vente til ikm, men syns denne testen kunne være fin om noen er over ikm å en cb ikke er følsom nok for det er jo mange som har litt lavere verdier i beg uten at det gjør noe for graviditeten!
LabbogLine Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Oi! Det visste jeg ikke! Takk for tipset:) Den skal jeg kjøpe! Selges den i helsekost forretninger sa du?
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 ja!på pernille.info står det at dn kun selges der! men nå kom j til å tenke på at den siden er grammel,men de har nok sikkert det enda.. verdt å forsøke da!
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 http://www.buyhelse.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprdinfo.aspx%3fplid%3d231%26__redir%3d1&plid=231&__redir=1 her er den iallefall:)
LabbogLine Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 De har den på en nettbutikk ihvertfall så jeg, så den er nok i omløp fortsatt ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå