babysjuk82 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Vente min nr4.og det blir jo verre for hver gang..sist va d så jævli ondt..kjejntes som ekte rier. Eg skrek,og klart ik beveg meg.holdt på og mest ungen en gang i gulve å.men d sjedde ik da. Kordan ska d gå denne gang? Smertestilende hjalp ik stort.
*tornerose* Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Uff ja jeg vet hva du prater om. Jeg hadde også kjempe vonde etter rier, spes. med nr. 2. Var sånn at jeg trodde det var en til inni der som ville ut.... hihi.... smertestillende tabletter virka ikke på meg heller... vi får bare ta det som kommer og heller glede oss over tanken på at vi da i alle fall sitter der med vår etterlengta spire som vi kan kose oss med :-D Klem :-)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Hmmm da er jeg vel litt unormal jeg da.... Har aldri vært plaget av etterrier,og jeg venter nr. 5...
*tornerose* Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Til lofotjenta Ikke unormal, men heldig vil nå jeg si :-D Så du venter nr. 5. Så spennende :-) Tette eller?
babysjuk82 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Enig me lillemy,lofotjenta e heldi:-)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 He he joda er veldig heldig ja...hører mange gruer seg til disse etterriene... De tre første er det ca.1,5 år mellom(tripp trapp tresko). så gikk det ca 5,5 år fra nr.3 var født før jeg fikk nr.4....(i fjor altså) (Fikk en gutt i juli i fjor, så når denne kommer blir det ca 14 mnd mellom dem...) Ganske tett, men det går seg til vet du.....Får jo litt hjelp fra de "største" også.... Er dine tette?? oooops kosekveld på skolen for nr.2 om en halv time......snakkes....
babysjuk82 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2008 5 barn ja,du har vært flink da ja:-) mine er:eldsta blir 6 i sommer,nr2 ble 3år i jan, og nr 3 blir 2år i mars. 2 siste veldi tett. Nr2 var 5 mnd da eg vart gravid.
Anje Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Har det noe å si hvor lenge siden det er man fødte sist? Har et håp om at etterriene ikke skal bli så ille siden det er over ni over siden jeg fikk sist Noen som vet dette?
*tornerose* Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Til lofotjenta: Har ei jente på 4 og ei jente på 2. Venter spire nr. 3 :-) Gleder meg kjempe masse :-) Ja kan tenke meg du får god hjelp av de eldste, det er jo bra :-) kan tenke meg de gleder seg til en liten til :-) Det er jo så stas vetu :-) Og til deg Anje: Det sies jo at hvis det går 7 år mellom fødsel så er det som å føde på ny, så kanskje etter riene ikke blir så galne på deg denne gangen heller da?....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå