Gjest Mayflower Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Vi har kjøpt oss hus(hurra!) og tenkte å lage rom til gutten vår på 9mnd. Noen som har tips,bilder,linker til sider jeg kan få inspirasjon fra? Vi hadde tenkt å lage et temarom kanskje,der vi maler på veggen f.eks. skog,dyr,osv. Men det finnes jo så ufattelig mange fine tapeter også... *sukk* Gleder meg til å starte
Sjefsmegga Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg driver på med oppusing av jenterom, skal ha en vegg med farge og motiv, de andre skal være nøytrale og lyse. Litt lurt å ha i bakhodet at de skal vokse og interesser kan fort skifte, så det å feks ha 3 nøytrale vegger og en "temavegg" kan være en lur ide, så er det¨litt kjappere å pusse opp senere :-) Skal ta masse bilder og legge ut når jeg er ferdig.
Tommage♀♂ Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Ta en titt på signmyroom.dk, der er diverste wallies du kan bruke=) Her er vårt rom: http://skeland.piczo.com/barnerommet?preview=y&cr=3
Gjest Mayflower Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Ja,det er det vi har tenkt på. Ha en vegg med tema og 3 nøytrale:) Ser for meg så mye forskjellig...klarer ikke helt å bestemme meg! Blir spennende å se bilder =D
Gjest Mayflower Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Tommage; Så flott rom! Fant de samme merkene du har på http://www.barnerommet.no/make_over/index.htm Vi tenkte på enten safari eller undervannsmerkene. Men igjen..der er jo så mye å velge mellom! Hvordan festet dere merkene?Type underlag på veggen?Malte dere på tapet?
Tommage♀♂ Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Her er det maling rett på gipsplater. Walliesene klitsrer seg til veggen selv, og kan flyttet om du ikke er fornøyd. Krever glatt underlag. =)
Gjest Mayflower Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Er de ikke lett å rive av for ungen da???
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Liker tapetdyrene på www.engulknapp.no jeg. :0)
Tommage♀♂ Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Næh, ikke så lenge de ikke vet at de kan rives av;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå