Reflexia Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 minsten på 1 år har diare på 5 dagen idag,og nå har han hatt tre bleier rett etter hverandre,og det er en del slim i... noen som har vært borti det? evt hva det kan være? kan nevnes han har høy feber også...
alvis Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Slim kan bety at avføringen har passert for fort igjennom tarmen. Noe den gjør da du har diare`. Stakkars liten. Høres ikke godt ut med diare`og feber. Håper du får i ham drikke. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå