;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Er det ca 2 uker etter FØRSTE dag av mens man har EL? Hadde iallefall sex akkuratt på dagen, 3 uker siden nå, er mye kvalm og uvel, trøtt sliten osv.. "føler" meg nåkså gravid.. Men.. det som er er at jeg har blødd i strekk i 2,5 uker nå, siden jeg begynte på p-piller.. når jeg slutter på pillen (gjor det i 2 dager) Sluttet jeg å blø.. Kan jeg være gravid, og at kroppen gir beskjed ved å blø siden jeg går på p-piller?? Hjelp!!
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 aner ikke! men ville løpt på apoteket å kjøpt en cg digital test jeg altså! for den vil sikkert vise svar siden du da er over mensen tiden du egentlig skulle hatt! rart at du skulle blø pleier jo å slutte når man får p-piller! ville løpt på apoteket nå om j var deg:)
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 ja rimelig bekymret egentlig:( Kanskje det er like greit å gjøre det ja..! Tusen takk:)
AO3 Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Støtter at du kan teste om du er gravid. Men har du lest pakningsvedlegget til p-pillene? Såvidt jeg husker, sto det i pakningsvedlegget at du skal starte med pillene *første* dag i mensen. Gjorde du det? Hvis man starter på en vilkårlig dag i syklusen, kan man få mye småblødninger. Jeg startet med p-piller en helt tilfeldig dag, siden jeg hadde litt ustabil syklus og visste ikke når jeg kom til å få mensen + jeg ville begynne på prevensjon så snart som mulig. Jeg småblødde i tre uker, av og på, fram til jeg fikk mensen/gjennombruddsblødning "på ordentlig". Etter det var alt helt greit. Det kan også være at du ikke tåler det merket noe særlig (hvis du prøver et nytt et). Jeg har en venninne som blør sammenhengende nesten uansett hvilket merke hun tar, hun tåler bare ett eneste p-pillemerke.
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Nei begynte dagen etter skikkelig mens. Så gikk jeg i 1 uke uten blødning, men så begynte jeg å blø kraftig.. Blødde kraftig i 2 uker, og for til legen.. Hadde da mistet mye blod, så blodprosenten var lav.. Så sluttet jeg og blø i 3 dager(da jeg ikke tok pillen 2 av desse dagene). Så begynte jeg å blø igjen når jeg begynte på pillen igjen, men eg nå bare tynt blodig slim. Og slik har jeg aldri blødd før.. har som regel vært skikkelig blod, og ikke slikt nesten gjennomsiktig/rødt slim.. Men hadde også en stor cyste på ene eggstokken som hadde sprekt som var grunnen til første graftige blødning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå