Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 jeg er i 24 uke av svangerskapet. jeg har merket at jeg har fått økt sexlyst etter jeg ble gravid. og dette skal jo være supert... men saken er at han ikke vil ha sex med meg! han avviser meg, vil ikke ta på meg, vil ikke ha sex med meg, er "alltid" sur, prater ikke med meg, når jeg prøver å prate får jeg som regel høre mye stygge ting, det er utrolig sårende, for jeg vil bare prøve å ordne slik at vi skal ha det bra. altså ingen oppmerksomhet til meg. jeg har gitt han mye oppmerksomhet til nå, men merker at jeg orker å gi mindre og mindre, siden jeg ikke får noe tilbake. jeg lurer på om noen har opplevd noe lignende? jeg har mest lyst å bare flytte ut mange ganger. blir det bedre? (jeg ser ikke lys i tunnelen) for han sier ofte han ikke vil ha meg, og at jeg bare kan flytte, det bryr han ikke. noen som har råd ...? hilsen veldig forvirret:-/
Bea <3 Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Ærlig talt- hva er det for en møkkamann du har finni deg??? Hvorfor sier han sånt? Sånn skal du ikke la deg behandle, han er jo ikke snill med deg. Var han sånn før du ble gravid også? Eller har han lagt an denne oppførselen etter at du ble det? For meg skal et forhold bygges på gjensidig respekt- man skal ikke være stygge med hverandre selv om det selvsagt er lov å være uenige innimellom. En gravid kvinne skal få spesiell god behandling (synes min mann:) Jeg anbefaler at dere avtaler en samtalestund, skrur av mobiltlf og låser døra. Avtal at dere ikke har lov til å gå på person eller si sårende ting i løpet av denne samtalen. Begge to bør kunne si hva de har på hjertet- også syns jeg du skal stå på krava. Fortell han hvordan du føler det og fortell han hva du synes bør forbedres for at forholdet deres skal gå riktig vei. Ønsker deg lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Hei. Jeg blir helt sjokkert over det du skriver, men det forundrer meg ikke. Har selv en venninne som har et slikt forhold, og det har vart helt fra begynelsen av. Tenk deg godt om. For 15 år siden ble jeg gravid og det var ikke planlagt, men jeg tok ikke abort. Jeg ga ham et valg, det var å bli eller dra. Hvis han dro så dro han. Hvis han ble, så var det for å bli far. Fikk en baby til 2 1/2 år etter, men ingenting ble bedre hos oss. Nå er jeg alene med barna, og kan nok si at jeg angrer meg for at jeg ikke dro før jeg egentlig dro. Du må tenk på det om det er slik du vil ha det eller ikke. Skjønner det er helt forferdelig nå, men med tanke på hva du skal gå igjennom, så er det nok. Det er i alle fall ikke noe bedre å vente etter at barnet er født. Dere skal ikke holde sammen p.g.a babyen, det blir helt feil. Jeg kan nok si dette fordi jeg er 35 år og har 2 barn med x og venter barn med ny sambo nå:-) Lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Hørtes kjent ut, har gått gjennom det samme selv. orket ikke ta på dama når hun var gravid, svangerskapet var ikke ønsket og det var ikke særlig kult å banke løs på en gravid dame med ett uønsket barn...du får tydeligvis klare ord for penga her og det er vel bare en fornuftig ting å gjøre - flytt ut og få deg noe nytt Kælle
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Off, blir helt deppa når jeg jeg leser sånt=/' Kom deg vekk, finn deg noe bedre, du fortjener bedre!! Ikke kast bort livet ditt på en sånn dust.. Vet det er lettere sagt enn gjort, men allikevel.... Det funker ikke å ha det sånn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå