Gå til innhold

Dere som får gutt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva ligger hjertelyden på, og hvilken stilling ble han unnfanget i? Har dere flere guttetegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjertelyden har variert fra 130 til 155. Men ligger ca rundt 140-150.

Ble laget i misjonær, og jeg la bena høyt for å få sæden til å renne inn etterpå.

Har kun mage, ikke lagt på meg noen andre steder og det er jo guttetegn.

Sett en liten tissefant 2 ganger på ultralyd- så dette må bli en gutt!!

Skrevet

Hjertelyd 128-148, mest mellom 130 og 140

Husker ikke stilling, men ble unnganget den dagen jeg hadde eggløsning. Jeg har fått godt med rompe og lår i tillegg til spiss mage, så stemmer ikke for meg med kun mage... Jeg og har fått bekreftet 2 ganger, så ingen tvil....

Skrevet

jeg skal ha en gutt i april..

han ble unnfanget i mosjonæren..

men min mor kommenterte magen min, og sa hun kunne se det var gutt fordi jeg fikk breiere mage.. vokser ligsom ut fra kjærlighetshåndtakene.. hun hadde blitt sånn med brødrene mine, men ikke med meg..

Skrevet

Gutt her å......hjertelyden er fra 130-150....stillingen er jeg overhode ikke sikker på...(tenk at dere husker den:s)

Guttetegn: har kun lagt på meg over magen...vises ikke at jeg er gravid

bakfra

halsbrann

ikke hoven i ansiktet

veldig sug etter frukt...ikke så mye søtt

Skrevet

Varier fra 130-156.Stilling vanskelig og si..har jo en del sex.

Skrevet

Jeg har akkurat de samme tegnene som theafranord. Men når jeg gikk med gutt nr 1, la jeg på meg litt mer rundt omkring, men mest mage.

Men så er det 5 kg mindre nå da

Skrevet

Her kommer en gutt... Husker ikke helt stillingen han ble unnfanget i, men lå ohvertfall med beina høyte en 20 min. etter samleie... Jeg har typisk guttemage, en skikkelig kule rett ut :) Ikke lagt på meg noe særlig annet...

Skrevet

Hjertelyden ligger mellom 140-145 for det meste! Her var det også misjonærstillingen:)

Jeg har bare mage, og lagt lite på meg!

Skrevet

Hjertelyden til krabaten vår ligger på rundt 135-140.

Han blei unnfanget i misjonærstilling.

Her er det også bare magen som er blitt større, og den strutter og er spiss. Har lagt på meg 3 kilo bare og er i uke 34.

Skrevet

Her ligger lillegullet på 140 jevnt..Har skikkelig struttemage, bare lagt på meg der og ingen andre steder.

Så tissefanten tydelig på ul, JM var ikke i tvil heller!!

Ble unnfanget i ridestilling i badekaret ;)

Skrevet

vi venter gutt mest sannsynlig.. hjerteslaga har lagt på mellom 148 og 160..

vet ikke åssen stilling han ble unnfanget i.. menvi hadde hvertfall sex hver dag!

Skrevet

De siste 2 kontrollene har den ligget på 144. Hvordan han ble unnfanget husker jeg dessverre ikke..hehehe..Ellers har jeg typisk guttemage.Det er vel så og si det eneste som har vokst på meg.hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...