Gå til innhold

Modningsstart?? Uke 30.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry hvis det samme spørmålet har blitt stilt 100 ganger, men når er det vanlig at modningen begynner. Har lest at stikninger i skjeden er ett tegn på at kroppen har begynt å gjøre seg klar. Nå har jeg hatt en del sånne stikninger i tre dager, spesielt da jeg trente bekkenbunnen i dag hos fysio, og noe stikninger og svake menssmerter nederst i magen (ikke samme som ligamentsmertene) Det jeg da lurer på er om dette er helt vanlig og sånn det skal være rundt uke 30 (er 29+6) eller om det er vel tidlig? (Fikk ikke tak i jordmor i tide i dag, så derfor jeg spør her i steden!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være modning.. men jeg hadde det masse før,, har det mye enda,,,,,, fikk sjekket,,, jeg er ikke moden i det hele tatt.. Hodet er ikke engang festet... er 35 uker på vei... ingenting her... jeg har vonde kynnere,, stikk/press ned, mensen murrene mage osv,,, men alikvel til "ingen " nytte.... jordmor sa at det er med på å forbrede kroppen alikevel, slik at fødselen blir lettere,, men det er ingen fysiske resultater på det,...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...