Mammaaaaaa Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Og småen digger den!!! Ligger på sofaen og stoooorkoser seg med pære:-) Heilt genialt! Anbefales.
frøken blå Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Ja, den er kul! =) Vi hadde den til vesla her, men nå er hun jo så stor at hun ikke bruker den lenger. Kjempesmart!! Ingen klumper/biter i halsen iallefall =)
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Sånn var frøkna også. Vi prøvde å ta den fra henne og da ble det hyl og skrik.
Elisabeth&Kevin Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Hm ser at æ e ikkje heilt med ka som skjer i babyutstyr, ka e det?
It's all about me Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Her ble det heller hyl da jeg prøvde å gi det til lillegutt: "Hva er dette for noe dritt da, tror jeg holder i fruktposen og biter litt på håndtaket jeg....."
Mammaaaaaa Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 Hehe kjekkere å bite på den;) Småen her vikla tommeltotten godt inni posen med frukt i og sutta på begge to. Når det var tomt ga han den fint tilbake og håpte på meir Elisabeth&Kevin: Det er sånn nettingting med håndtak på som du kan legge fruktbiter og alt mulig oppi så kan babyen suge på nettingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå