Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Kan jeg ta litt morsmelk i grøten (som er blandet med vann) til jenten vår på 9 mnd? Har gjort dette tidligere og da spiser hun masse grøt! Ellers spiser hun ingen ting, i så fall må grøten være blandet med masse frukpurre.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Selvfølgelig kan du det, men ta det i rett før slik at grøten ikke blir så "suppete". Morsmelk er da aldri skadelig på noe så helst vis. :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå