Gå til innhold

Trenger noen råd...ang. sove på samme rom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte om to uker til en større leilighet (jippi=).

Nå sover snuppa ved siden av meg i sprinkel sengen sin. Hun er 6 måneder neste uke. Nå får vi mye større soverom og lurer på om jeg kan sette sprinkelsengen nede ved fotenden av vår seng eller rent av ved veggen på andre siden av rommet? Som det er nå så sover hun 30 cm fra ansiktet mitt, men i egen seng så jeg merker på en gang om det skulle være noe i veien.

... Det er rekkomendert at de sover på samme rom til de er 1 år og er ikke villig til å legge henne alene ennå.

Hvor ligger bebiene deres???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje ikke det svaret du ønsker deg, men lillegutt sover på eget rom, det har han gjort siden han var ca 8 uker. (vi fikk ikke sove når vi sov sammen) Men det går jo kjempefint å sove på hvert vårt rom, så da kan det hvertfall ikke være feil å legge babyen din et annet sted i samme rom..:)

Skrevet

her ligger tulla 30 :) cm unna meg i senga si, og ofte oppi mi seng, hun er 6mnd

Skrevet

Har bare et lite spørsmål til dere som sier dere ikke får sove når dere sover på samme rom. Hvorfor ikke det?? Hva gjør at hverken dere eller babyen sover godt da?? Bråker dere i søvne eller hva skjer?? hehe:)

Ikke noe krittikk, jeg bare lurer:)

Min datter er 7 mnd om et par dager, hun sover på vårt rom, og vi sover som bare det alle 3:)

Skrevet

Lillegutt hadde sengen sin ved fotenden vår til han var 5 mnd. Vi flyttet han på eget rom, fordi han våknet når vi gikk å la oss, hvis en av oss skulle på do o.l. Men når vi var på besøk hos besteforeldrene for 2 uker siden, sov han på vårt rom i reisesengen sin, og det gikk helt fint. Så jeg tror han har lagf fra seg vanen med å våkne.

Skrevet

Han sover på eget rom, og har gjort det i en måned nå (fra han var 3 1/2 mnd). Tror både han og vi sover bedre nå. Vi fordi at han laget veldig mye lyder i søvne, og han fordi han slipper å forstyrres av våre lyder når vi legger oss og samboers snorking..

Skrevet

Nå sa jeg ingenting om at vi ikke sover godt sammen da, bare lurte om jeg kunne flytte henne litt og hvor deres sover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...