Gå til innhold

Da er jeg kommet hjem fra legen... oppdatering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke særlig klokere:o(

Tok en test til, som var negativ. Men legesekretæren mente det var litt utvannet urin, og sendte med meg en hjem. Den skulle jeg ta i morgen, og så ringe henne etterpå...

Prøvde å si at det var jo veldig rart at jeg testet positivt for 1,5 uke siden, og at jeg nå bare tester negativt... men ikke er begynt å blø. Hun var fårsåvidt enig, men jeg følte nesten at jeg ikke ble trodd:o(

Jaja... jeg skulle i allefall ringe henne i morgen, så fikk vi ta det derfra som hun sa....

Er en del forskjellige bekymringer som streifer hodet her... Er helt kvalm i dag:o(

Vi får se i morgen da...

takk for lykkeønskninger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen legekontor bruker tester med en følsomhet på 50,cb fks er på 25 å mer følsom! da du testet for 1,5 uke siden hvor var du hen da iforhold til ikm?

Skrevet

Jeg har veldig uregelmessig mensen. Men hvis jeg skulle regnet 28 dager så var det 2 dager før IKM jeg testet positivt. Men har ofte lenger syklus enn 28 dager.

Fikk en test som het Quick Vue...Hvordan er den da tro? Ser det står 14.jan 2007. var den siste i den store esken, så da er den vel gått ut på dato og da??? eller er den produsert da tro? Kjenner jeg er litt negativ her...

Da jeg testet positivt den første gangen så var det med CB digital.

testet negativt med samme type test 1 uke etter.Tok mange negative billigstrimler imellom disse testene.... Det er da nå 11 dager siden jeg tok den positive testen.

Skrevet

huff,skjønenr du blirlitt negativ,hevmsomhelst hadde blit det altså!

fant ikke den testen på lista på pernille.info.. om det fikk ut i jan gjør ikke dte noe er ikke så lenge siden uansett:)

hmm,men kan du ha hattt en kjemisk graviditet?

om du ikke finner ut av det imårgen kan du be om å få ta en blodprøve,den vil tilogmed vise ca hvor langt du er på veg mtkpå hcg verdier osv!lykke til med testinga!:)

Skrevet

googlet litt og kikket på pernille jeg og... stod ikke noe om den noe sted. Nå har jeg dobbeltsjekket navnet på den MANGE ganger. For det er en som har ganske likt navn... men NEIDA.

Ja, det er en mulighet at det har vært en kjemisk graviditet... det er det jeg har trodd, så har gått og ventet på blødningen da vettu, men den kommer jo aldri! Og jeg har fått inntrykk at man gjerne begynner å blø rett etter IKM ved kjemisk graviditet. De på legekontoret OG legen skjønte mindre...

*sukk*

MEN hvis det er tilfellet at det er kjemisk graviditet,så vil jeg jo liksom bli ferdig med det...

Tusen takk for lykkeønskninger... får høre med dem i morgen eventuelt ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...