Gå til innhold

Hvordan fant dere ut at det var tvillinger??

Kulå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer jeg. Har en merkelig følelse jeg, skjønner dere. Er 11+1 idag, har god mage, men har jo 2 barn fra før....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på tidlig ul i uke 9 pga ivf. Fikk vite de gode nyhetene da.

Mange her som har fått seg et "sjokk" på ordinær ul i uke 18-20.

Du kan jo gå til privat gynekolog for ul hvis du lurer veldig.....

Skrevet

Fikk vite det på UL i uke 6, også IVF. Det var et lite sjokk ja, men nå kunne det ikke ha vært noe annet enn 2. Godt en har god til å forberede seg på ;)

Skrevet

UL i uke 8 etter ivf her også. :-) Jeg begynte å bli mistenkelig oppblåst fra uke 6-7, og hadde en mistanke, selv om jeg prøvde å slå det fra meg med at jeg var andregangs... Nå er jeg 12+0 og har symfysemål som om jeg var 1 mnd lenger på vei med 1... :-)

Hadde vel vurdert en privat UL hvis jeg var deg...:-)

Skrevet

Ultralyd i uke 7+4. Hadde hatt hormonstimulering, så var forberedt på både to og tre. Vi var veldig fornøyde med at det var to - både da og nå!

Skrevet

Intuisjon.. dro på privat ul før første legetime slik jeg fikk det med på søknad om fødeplass... Veldig greit å få sjekket ut før ul i uke 18! Jeg trengte sykemelding allerede før uke 14 og da var forklaringen enkel..

Anbefaler en privat ul!

Skrevet

jeg hadde så sterke smerter og kraftige tegn på graviditet at de sendte meg til sjekk på ullevål for å se om det var utenfor livmoren..og fant 2 små nurk der inne i uke 6.:)

anbefaler også privat UL, uansett hvor mange det er der inne er det godt å se at alt er bra:) og du får sett om intuisjonen din er riktig:)

Skrevet

heisann dere=)

jeg skal på ultralyd nå den 22.02.

men jeg mistenker tvillinger.jeg er nå 17 uker på vei og første gangs fødende. magen min er ganske stor når jeg hører at det er nå folk starter å merke den..magen min er helt opp til brystene mine og ned til navelen. ikke under navelen.er ikke noe dårlig annet at jeg har begynnende bekkenløsning.magen er også ganske fast både morgen og kveld..noen som kan tenke seg noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...