Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid vært aktiv, og håpet på å trimme lett et par gg i uken frem til fødsel...men jeg klarer ikke. Kynnere hele tiden og så lav mage som det bare kan gå an + bekkenvondt. Føler meg råtten og har mistet all energi. Orker litt på formiddagen og så vil jeg bare sove. Noen flere? Skal jeg lytte til kroppen eller "tvinge" meg til litt trim nå på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHA!:P

jeg er bare i uke35 da, og har så vidt muligheten til å røre meg. Var ute å gikk en time på søndag, angret fort på det. Hadde kynnere konstant mens jeg gikk, skikkelig kraftige - måtte ta pauser slik at de skulle gi seg. Så fort jeg kom inn døra fikk jeg i tillegg gangsperre/nedpress-vondt pga hode som er kommet langt ned i bekkenet. Så jeg klarte ikke å gå før i går igjen.

Som du skjønner, lite aktivitet. Og jeg har ikke svangerskapsproblemer som bekkenløsning osv.

Skrevet

Skjønner hva du mener! Jeg holder meg til å bare gå litt når vi skal handle og slike ting jeg nå.. Blir jo sliten av bare det nesten!:P

Tror man skal lytte til at kroppen trenger hvile jeg, selv om jeg ikke bestandig er så flink til det!;)

Skrevet

Synes du er kjempeflink som i det hele tatt prøver, Semma! Jeg ga opp litt før jul (ca. uke 31-32), og har kun gått tur og litt vekter hjemme siden det. Idag holdt jeg på å krepere av å stå rolig i 5 min, så de siste ukene blir det vel enda mindre bevegelse ...

Jeg tror ihvertfall ikke det er noen hensikt å trene seg til vondter så sent, prøv heller å gjøre ting som føles behagelig.

Skrevet

39 uker her, og trener fortsatt 5 dager i uka på helsestudio, mest ellipsemaskin og styrke. Orker ikke ta så hardt i som før, men får iallefall trent. Kroppen sier godt fra når jeg må bremse. Merker jeg er trøtt, og sover litt dårlig, men får jeg tatt meg en liten sofalur på dagen, så går det bra....

 

Har hatt et fantastisk enkelt svangerskap, og begynner å gå opp for meg hvor heldig jeg egentlig har vært. Ikke hatt vondt noen steder, og har trent bra hele veien. Nå håper jeg alt går like smertefritt når lillegutt har kommet ut og!

 

Uansett... Tror det er viktig å lytte til kroppen. Vil den ikke trene, så la det vær. Men tror godt man kan "tvinge" seg til litt bevegelse, om det så er bare å gå en rolig tur rundt kvartalet, med mindre det er virkelig smertefullt. Kynnere er jo ikke farlig....

Skrevet

Trimmer? Skal være glad om jeg klarer og gå fra bilen og opp på fødeavd. jeg for min del. Tusler bort i postkassa av å til og da er det som om jeg har løpt maraton etterpå. Har fire uker igjen nå.

Skrevet

Går bare tur! Omtrent hver dag. Stort sett rundt 30 min, noen ganger lenger. (En time i dag feks! JEJ!)

Skrevet

Er forresten nesten en uke på overtid.

Skrevet

Eg har ein unge fra før. Så for å tilbringe kvalitetstid sammen, og å vera i litt aktivitet. Så tar eg han med på bading... Og e mye enklere å bevege seg i vatn. Eg e bare i uke 36 liksom, men føle at det har vert et lurt valg. Har somregel ein voksen person til med og bader, så passer vedkommende sønnen min ein periode sånn at eg får svømt litt i det stoore bassenget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...