Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 vet dere hvilken stilling unnfangelsen skjedde i? bare for gøy.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg lå under (typisk misjonær), og lå med sæden inni meg hele natta. Det har resultert i ei jente her hvertfall og så hadde vi sex i eggeløsningsperioden.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 tror det var misjonær, gikk på do rett etter så ikke no sæd oppi der hele natta for min del. Gutt her!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 flere? vil ha mange svar. har følelse på jente selv, men ingen anelse. Jeg på topp.
janeymaleney(uke 39) Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 huff lå du med det hele natten?? fikk du ikke urinveisinfeksjon da? det får jeg hvis jeg ikke går på do og vasker meg kun kort tid etterpå... hmmm... Uansett,jeg vet ikke hvilken stilling da vi prøvde å IKKE lage noe baby... men der tok vi jammen feil gitt. under 3 uker igjen til termin nå....
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Jeg var på topp, og skal ha jente. Forrige gang var det misjonær og da fikk vi gutt.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Hehe.. aldri opplevd å få UVI av sæd nei. Hatt UVI kun en gang, det var vel i 2002 eller noe vil si at for min del funka metoden som gull! Et samleie, og full klaff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå