lisepia Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 hei hei. jeg er blitt redd for at venninna min har gått på en smell. hun fikk barn 23 dager før meg, og det har virka som om alt har kjørt fint. våre barn er nå 5 og 6 måner hun var litt irriterende til å starte med, for hun holder på å utdanne seg som sykepleier, så hun viste jo ALT om ALT.. hehe. jeg sa ikke noe til henne, jeg "jatta" bare med. men i det siste har hun blitt litt rar. jeg hører ikke fra henne, hun svarer ikke på sms engang. hver gang jeg og minmann inviterer henne og hennes mann på besøk kommer det alltid noe i veien. oss andre venninner skal en tur ut i helga, men hun kan ikke fordi de skal spise hos hans mor eller noe. når jeg så svarer med at vi skal ikke møtes før ni, så da er dere jo hjemme igjen og ungen er seng så får jeg svaret... ja, men... å så kommer det unnskyllninger.. jeg fikk henne overtalt til å tenke på saken, men har ikke hørt mer fra henne, hun tar ikke telefonen og svarer ikke på sms. jeg vet at hun var litt lei avat da hu stoppet med å amma, så la hun på seg litt igjen, men er det noeå sette seg hjemme for. jeg går 2timer hverdag me vognen og har invitert henne med når hun, men hun vil ikke.. hun sier at det paser ikke henne når datteren er trøtt, så hun settr henne bare ute på terrassen... noen som kan svare på noe av dette??? eller kaskje gi meg noen tengå se etter...?? på forhånd takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå