TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 tenkte jeg skulle prøve baby-bjørnen ute en snartur.. nå har hun på seg body, str.bukse, sparkebukse og strikkket jakke (i ull) + ullsokker.. hadde tenkt til å ta bobledress utenpå. holder dette? og lue, votter og noe mer på beina da. er ca 0 grader her i oslo ..
m@mm@3 Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Hei:) Jenta mi ligger ute og sover nå i voksiposen sin, under den har jeg saueskinn(ikke inne i voksiposen..) Hun har på seg en bomullslue, blir så svett av tykkere lue, body,strømpebukse,en tynn hel ulldress utenpå det også en strikke dress i babyull(hel den også), samt votter. Det er - 1,5 grader her. Hun er akkurat passe varm nå som jeg var ute og kjente på henne.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 når hun ligger i vogna har jeg ca samme som deg, men tenkte oss ut uten vogn , men i baby-bjørn bæresele..
m@mm@3 Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Hallo igjen.. Tenkte ikke over baby-bjørnen da jeg svarte. Bobledress er vel greit da? Er jo ikke så lunt å være i den som i vogn. Man får vel bare prøve seg frem, det kommer jo an på babyen også om den er varm av seg o.l God tur:)
Willy Wonka Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 vært ute med babybjørnen idag (og babyen selvfølgelig). Bor også i Oslo. Vi hadde ullbody, ullstrømpis og bobledress, lue. Synes det er greit med ull, for da slipper man lag på lag, noe som kan være ukomfortabelt for baby. Nå har vi en bobledress som er kjempevarm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå