labine Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hadde egentlig tenkt å lage pølsesuppe, men fikk plutselig ikke lyst på det lenger....vi har blant annet masse rotgrønsaker, røkte kjøttpølser, halv boks med rømme...i tillegg har vi kyllingfileter i frysern...noen som har forslag til hva jeg kan lage...?
frøken blå Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Første som slo meg var lapskaus! Eller er det det du kaller pølsesuppe? Hehe, så mange navn på samme ting her inne.... =)
lillyvanilly Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 jeg skal ihvertfall lage sånn pita-pizza som det er reklame for på tv:)
labine Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 pølsesuppe og lapskaus er for meg to forskjellige ting...i pølsesuppe er det røkt kjøttpølse og klar kraft, mens i lapskaus skal det være reint kjøtt og brun saus...men jeg har ikke lyst på lapskaus heller....
labine Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 det var faktisk en god ide...da får jeg brukt opp litt rester fra i går også - i tillegg til at jeg kan bruke pølser
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Du koker rotgrønnsaker/poteter i biter sammen med litt hvitløk, moser det og har i rømme til en deilig rotmos. Stek pølsen i skiver, og server frosne erter til eller bland i i mosen. Trenger ikke saus til når det er rømme i mosen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå