Gå til innhold

Tror dere disse er ekte varer eller fake? (link)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig aa si ut fra bildene, men til de prisene der (om ting er nye) saa vil jeg tro det er uekte ja ;-)

Skrevet

Det er vanskelig å si uten å ha sett tingene i real life. Så skulle jeg ha kjøpt hadde jeg iallfall hentet.

De er billige ja, men jeg har selv ekte desigvarer kjøpt i butikk for mindre enne dette. Kanskje ikke veske den betalte jeg ørlitte mer for, det gjelder bare å dopme borti de rette tilbudene på de rette stedene i utlandet.

Skrevet

Mulig noe av det er ekte. Men Ingen selger vel en ekte LV veske til 150 kr? Eller et nytt Burberry og paraply til 300 kr??

Skrevet

Bikiniene er fake, skjerfet og paraplyen fake, alt det står chanel på er fake osv..

Den slitte joggebuksen er nok ekte hehe..

Man kan ofte se sånt på sømmer, merkelapper, fasong og stoff.

Og ikke minst pris!!

Skrevet

Nei det er sant, samme hvor lite det i utgangspunktet er betalt for det. Da må det i så fall være mega meeeeega pengekrise.

Skrevet

Hehe.... trodde helt ærlig det var peniser eller silikonpupper eller noe vi skulle se på nå! Var helt spendt her.... Haha!!

Men er nok ikke alt som er ekte her nei. Det færreste vil jeg si, men jeg er ingen ekspert.

Skrevet

He.. he.., frøken blå (hjmh)...

Ellers takk for svar, jenter.

Jeg mener selv det må være fake, men kjenner en som har kjøpt et par av disse varene som hardnakket påstår at de er ekte...

Men er det for godt til å være sant, så er det som regel det også! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...