Gå til innhold

kraftig ondt i hodet....


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg er i uke 32 i morgen.

har den siste uken fått kraftig ondt i hode, kjennes ut som om det skal gå i luften:/ + svekket syn.

er dette farlig, er det noen flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det foran i panna liksom så bør du snakke med lege med en gang da det kan være svangerskapsforgiftning. Foreslår at du snakker med noen uansett...

Skrevet

skal ta og gjøre det:)

tusen takk:)

Skrevet

Håper det bare er hodepine!! Krysser fingrene for det!

Skrevet

Skriv gjerne oppdatering! :)

Skrevet

Hvordan går det??

Skrevet

hvar hos jordmor i dag og ble henvist vidre til føden med høyt blodtrykk++

prøver og alt var bra, er over lykkelig over det:D

jordmoren på føden mente at jeg kanskje skulle begynne og trappe ned med studiene min og at jeg skulle gå til kontroll hver uke fremover=)

så håper de neste uken ikke blir verre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...