Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 hei jeg er i uke 32 i morgen. har den siste uken fått kraftig ondt i hode, kjennes ut som om det skal gå i luften:/ + svekket syn. er dette farlig, er det noen flere som har det slik?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Er det foran i panna liksom så bør du snakke med lege med en gang da det kan være svangerskapsforgiftning. Foreslår at du snakker med noen uansett...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 skal ta og gjøre det:) tusen takk:)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Håper det bare er hodepine!! Krysser fingrene for det!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Skriv gjerne oppdatering!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 hvar hos jordmor i dag og ble henvist vidre til føden med høyt blodtrykk++ prøver og alt var bra, er over lykkelig over det:D jordmoren på føden mente at jeg kanskje skulle begynne og trappe ned med studiene min og at jeg skulle gå til kontroll hver uke fremover=) så håper de neste uken ikke blir verre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå